ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی‌ای که فتح‌الله‌زاده می‌خواست او را به استقلال بیاورد، سرمربی اشتوتگارت می‌شود


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.05 - 17:44

مربی‌ای که فتح‌الله‌زاده می‌خواست او را به استقلال بیاورد، سرمربی اشتوتگارت می‌شود

خبرآنلاین/ دام که یک سال و نیم است تیمی ندارد، در پی برکناری مربی اشتوتگارت یکی از گزینه‌های مدنظر برای جانشینی اوست.
کریستوف دام به باشگاه سابقش اشتوتگارت و قائم مقام فعلی ان ،رابین دوت، برای در دست گرفتن سکان هدایت این تیم انتهای جدولی چراغ سبز نشان داد. این مربی 62 ساله آلمانی در پی اخراج الکساندر سورنیگر از مربیگری اشتوتگارت به "بیلد اشپورت" گفت:" دوت می‌تواند هر وقت لازم دانست به من تلفن بزند. در پاسخگویی حاضرم. اوایل همین فصل یکی از اعضای شورای تصمیمگیری باشگاه برای کسب اطلاعاتی راجع به یکی دو بازیکن با من تماس گرفته بود. من در هر زمانی برای کمک به اشتوتگارت با کمال میل آماده‌ام."
دام که تا ماه مارس 2014 در تیم بورزااسپور ترکیه مشغول فعالیت بود، افزود:" دوست دارم ترجیحا دوباره در آلمان کار کنم. به نظر من بوندسلیگا جذاب‌ترین لیگ است و اخیرا خیلی از بازی‌های آن را هم از نزدیک تماشا کرده‌ام.
گفتنی است دام که بین سالهای 1990 تا 93 سکان هدایت اشتوتگارت را در دست داشت، در سال 92 این تیم را به قهرمانی بوندسلیگا رساند. آخرین فعالیت او در آلمان به سال 2011 و مربیگری آینتراخت فرانکفورت بازمی‌گردد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال