فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تلاش مغرب برای تبدیل شدن به مقصد گردشگران روس


به گزارش پایگاه خبری موراکو ورلد نیوز، هیاتی متشکل از نمایندگان صنعت گردشگری مغرب روز دوشنبه وارد مسکو شدند. این سفر سه روزه قرار است هدف تقویت مناسبات گردشگری میان مغرب و روسیه را دنبال کند.
لاسن زلمت رییس فدراسیون صنعت هتلداری مغرب در این خصوص گفت: مغرب در تلاش است تا با هدف ترغیب و جذب گردشگر، توافقنامه های جدیدی با گردانندگان صنعت گردشگری روسیه منعقد کند، به ویژه در برهه زمانی کنونی که برخی مقاصد برای گردشگران روس منع شده است.
روسیه به دنبال حادثه سقوط هواپیمای مسافری خود در سینای مصر، پروازهایش به مصر را لغو کرد. اخیرا مسکو به دلیل سرنگونی جنگنده خود توسط ارتش ترکیه، گردشگران روس را از سفر به این کشور نیز منع کرده است.
زلمت افزود: اگر بتوانیم عوامل صنعت گردشگری روسیه را متقاعد به همکاری کنیم، مغرب یکی از مقاصد اصلی گردشگران روس در سال 2016 خواهد بود.
گفته می شود مغرب در نظر دارد با تقویت حضور خود در بازار گردشگری روسیه، در سال 2016 یکصد هزار گردشگر روس را جذب کند.
در سال 2014میلادی 36 هزار گردشگر روس به مغرب سفر کردند که در قیاس با سال قبل 22 درصد کاهش نشان می داد.
مغرب همچنین جذب 800 هزار گردشگر روس تا سال 2020 را به عنوان هدف تعیین کرده است.
خاورم**9156**7074**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایران مقصد جدید گردشگران