سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن 17 نفر در حمله پهپاد امریکا به افغانستان


کشته شدن 17 نفر در حمله پهپاد امریکا به افغانستانپرس تی وی/ در حمله پهپاد امریکایی در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان 17 نفر کشته شده‌اند.

لشکر 201 ارتش افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله روز شنبه در منطقه ده بالا واقع در 120 کیلومتری شرق کابل رخ داده است.
بنا بر این بیانیه، تمامی افراد کشته شده از اعضای گروه تروریستی داعش بودند.
این در حالیست که یک روز قبل از این حادثه، 11 تن دیگر نیز در حمله پهپادهای امریکا در همین ولایت کشته شدند؛ تعداد تروریست‌های داعش در ماه‌های گذشته در ولایت ننگرهار افزایش یافته است.
عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار، گفت در حمله در منطقه آچین یک سرکرده داعش به نام حافظ سعید و 10 تن از افرادش کشته شدند.
خوگیانی افزود فرزند یکی دیگر از سرکرده‌های داعش نیز میان کشته شدگان بوده است.
در همین حال، وحیدالله کلیم زی، والی کنر، گفت در حمله‌ای در اواسط دی ماه پنج تن از پیکارجویان تحریک طالبان پاکستان از بین رفتند.
آژانس اطلاعات مرکزی امریکا برای ماموریت‌های جاسوسی و حملات هوایی در افغانستان از پهپاد استفاده می‌کند؛ واشنگتن مدعی است عناصر القاعده و دیگر گروه‌های پیکارجو را هدف قرار می‌دهد، اما مقام‌های محلی می‌گویند در بسیاری از موارد، غیرنظامیان قربانی حملات پهپادی امریکا می‌شوند.


منبع: پرس تی وی


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حمله تروریستی به شهر پاریس و کشته شدن 153 نفر