سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کیم کارداشیان چند کیلوگرم است؟


کیم کارداشیان چند کیلوگرم است؟,کیم کارداشیان

کیم کارداشیان زن سرشناس هالیوودی با انتشار عکسی از ترازوی وزن کشی خود, اعلام کرد که به وزن 61 کیلو گرم رسیده است.

کاهش وزن کیم کارداشیان پس از زایمان

کیم کارداشیان با انتشار عکسی اعلام کرد که به وزن دلخواه خودر رسیده است.

کیم کارداشیان که 36 سال سن دارد, در زمان بارداری اش دچار اضافه وزن زیادی شده بود و با انجام ورزش و رژیم غذایی مناسب به وزن مورد نظرش رسیده است.

کیم که دارای قد 159 سانتی متر می باشد, در این عکس برروی یک ترازوی وزن کشی قرار گرفته و عدد 135.8 پوند در آن دیده می شود. (حدود 61 کیلوگرم)

وزن دلخواه کیم کارداشیان

کیم کارداشیان چند کیلوگرم است؟,کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان

(به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian)

کیم کارداشیان متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، مدل، بازیگر و مدل ساز، عضو انجمن مد و فروشنده لباس می‌باشد. او شخصیت شناخته شده تلویزیونی است که بخاطر زندگی گروهی و نوار جنسی لو رفته از او و حضور در ای!

به شهرت زیادی رسیده است.کیم کارداشیان از پدری ارمنی و مادری دورگه ی هلندی،اسکاتلندی متولد شد. و اون دختر وکیل رابرت کارداشیان و کریس جنر می‌باشد. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت. مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

همچنین ببینید

منبع : سیمرغ / پ


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان