ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سلمان تیموری و حفاری نفت شمال باز هم قهرمان شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش سه‌گانه، مرحله سوم لیگ باشگاه‌های سه گانه کشور که با حضور 12 تیم (باشگاه ورزشی حفاری نفت شمال، رعد پدافند هوایی خاتم، نزاجا، یگان ویژه نیروی انتظامی، هیئت سه گانه کیش، مقاومت سپاه تبریز، شهدای گمنام ارتش ، نیروی زمینی ارتش، استخر آزادی خراسان جنوبی، هیئت سه‌گانه زنجان، ثامن الحجج (ع) کرمانشاه و باشگاه ورزشی ریف اصفهان) در جزیره قشم برگزار شد با قهرمانی تیم شرکت حفاری نفت شمال در هر دو رده جوانان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.

در مرحله سوم این مسابقات و در رده بزرگسالان، سلمان تیموری از تیم شرکت حفاری نفت شمال اول و محمد غزنچایی و احسان امینیان هر دو از رعد پدافند خاتم دوم و سوم شدند. در رده جوانان نیز امین سقائی، مسعود علیزاده و نیما انصاری هر سه از تیم شرکت حفاری نفت شمال رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

بدین ترتیب در رده بزرگسالان و در مرحله سوم لیگ باشگاه‌های سه‌گانه، تیم حفاری نفت شمال همانند دو دوره قبل به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های رعد پدافند خاتم و نزاجا به رتبه‌های دوم و سوم قناعت کردند. همچنین در رده جوانان مرحله سوم لیگ، تیم حفاری نفت شمال مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم مقاومت سپاه تبریز و هیئت سه گانه خراسان جنوبی( استخر آزادی) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در مجموع سه مرحله برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های سه‌گانه کشور، تیم شرکت حفاری نفت شمال به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های رعد پدافند خاتم دوم و نزاجا هم سوم شدند. ضمن اینکه در نتیجه انفرادی نیز آقایان سلمان تیموری مقام اول و قهرمانی را به خود اختصاص داد و نوید سلیمی از حفاری نفت شمال و احسان امینیان از رعد پدافند خاتم مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/11


ویدیو مرتبط :
فوران آنی چاه نفت حین حفاری چاه نفت در چین