ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: برای حفظ جایگاهی که داریم باید تقویت شویم/ تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم فینال هستند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: سه چهار روز است که تمرینات‌مان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کرده و بیشتر هم کارهای بدنی را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنانش افزود: در حال حاضر دو سه بازیکن مصدوم داریم که خود را آماده می‌کنند و سه بازیکن هم در تیم امید داریم و در تمرینات غایب هستند. با تمریناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم، آنها خودشان را آماده می‌کنند تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی را دنبال کنیم و به روند خوب‌مان ادامه دهیم.

مظلومی به دشواری کار استقلال در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم مانند فینال هستند و امتیازگیری در آنها بسیار سخت. ما خیلی تلاش کردیم و سختی کشیدیم تا در 17 بازی انجام شده امتیاز جمع کنیم و در بالای جدول حضور داشته باشیم. اکنون برای حفظ جایگاهی که داریم باید تقویت شویم و خود بازیکنان هم راغب هستند که تیم تقویت شود.

وی در واکنش به این پرسش که «پس چه زمانی قرار است تیم تقویت شود، چراکه فقط هشت روز از فرصت نقل‌وانتقالات باقی مانده است؟»، اظهار داشت: باید سعی کنیم در این فرصت باقیمانده تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه روزی که توفیقی به تمرین آمد آیا با او در خصوص ضرورت تقویت تیم صحبت کرد یا نه، خاطرنشان کرد: ما روزی 10 بار با هم صحبت می‌کنیم و در ارتباط هستیم. مسئولان باشگاه به ما می‌گویند که در تلاش هستند تا تیم تقویت شود.

مظلومی درباره وضعیت رضا احدی، پیشکسوت استقلال که در بستر بیماری است، گفت: من واقعاً متأسف شدم. نمی‌دانستم که حال احدی این‌گونه است. اگر زودتر از وضعیت او با خبر شده بودیم، کاری می‌کردیم. من به محض اینکه فهمیدم احدی در بیمارستان است،‌ از او ملاقات کردم و با هم صحبت کردیم. متأسفانه تا زمانی که پیشکسوتان مشکل دارند، کسی حال‌شان را نمی‌پرسند و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد همه یادشان می‌افتند.

وی تصریح کرد: باید زودتر به وضعیت پیشکسوتان رسیدگی شود، اما در حال حاضر اهمیت کمی به این موضوع داده می‌شود. من هم امیدوارم احدی زودتر شفا پیدا کند و از مردم می‌خواهم برای او دعا کنند تا با استقلال روزهای خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تونی : لیست خرید نیم فصل من ، حفظ بازیکنان فعلی است