فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تولید «دیوار شیشه‌ای»؛ سریالی شبیه به قصه‌های «ماه عسل»


به گزارش خبرگزاری تسنیم،  علی اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» که این بار نیز سریالی اپیزودیک را آماده خواهد کرد، درباره ویژگی های تازه ترین اثر خود توضیح داد: «دیوار شیشه ای» سریالی اپیزودیک است که ضمن روایت یک داستان اصلی هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد.

وی درباره وضعیت پیشبرد این سریال توضیح داد: نگارش سریال «دیوار شیشه ای» اسفند ماه 94 شروع شد و تاکنون متن 4 قسمت از سریال نوشته شده است و در هفته جاری نیز مراحل پیش تولید آن آغاز خواهد شد. پیش بینی مان نیز این است که سریال تا پایان سال به تدریج آماده و برای پخش از شبکه آی فیلم به مرکز گسترش فیلمنامه نویسی تحویل داده شود.

این تهیه کننده درباره علت تغییر نام این سریال از «چراغ قرمز» به «دیوار شیشه ای» بیان کرد: به نظرمان رسید که فرم در نظر گرفته برای ساخت سریال از نام «چراغ قرمز» دور است و این اسم نمی تواند به خوبی معرف سریال باشد. از طرفی عنوان «چراغ قرمز» ممکن بود این ذهنیت را در مخاطبان ایجاد کند که سریال اثری درباره راهنمایی و رانندگی است. بنابراین ترجیح دادیم که نام آن را به «دیوار شیشه ای» تغییر بدهیم.

وی درباره ویژگی های داستان و مضمون کلی آن نیز ادامه داد: «دیوار شیشه ای» به ارتباط بین افرادی می پردازد که از رسانه استفاده می کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت و آمد دارند.

تحویلیان در این باره همچنین خاطر نشان کرد: ضمن این که داستان ثابتی هم برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش را که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می پردازد و از این نظر قصه ای جذاب و پرکشش را شاهد خواهیم بود. در واقع اگر بخواهیم مثالی برای نزدیک شدن داستان بیان کنیم می توانیم این سریال را نزدیک به برنامه «ماه عسل» بدانیم.

ممجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به سفارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی در 30 قسمت 45 دقیقه ای در مرحله نگارش قرار دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اجرای آبنمای شیشه ای، آبشار شیشه ای، دیوار شیشه ای متحرک در لابی ساختمان مسکونی