سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون سازمان بنادر و دریانوردی: خدمات تفریحی دریایی باید نظارت شود


به گزارش ایرنا، محمد راستاد روز چهارشنبه در بازدید از حوزه بندری اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه افزود: توجه به حفاظت و مسایل ایمنی دریایی در حوزه گردشگری و مسافری حساس و اهمیت زیادی دارد و نباید هیچ اغماضی در این زمینه صورت گیرد.
وی با اشاره به صدور مجوز فعالیت برای شناورهای تفریحی بخش خصوصی در بندرگناوه گفت: سه جایگاه برای موتورلنج های تفریحی، چهار جایگاه برای قایق تفریحی و سه جایگاه نیز برای خدمات جت اسکی در ساحل بندرگناوه مجوز فعالیت دارند و درحال خدمت رسانی به میهمانان نوروزی هستند که باید نظارت دقیقی بر فعالیت آنها بخصوص از نظر پوشیدن جلیقه نجات گردشگران صورت گیرد.
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه هم گفت: این شهرستان از جاذبه های گردشگری فراوانی بخصوص در حوزه دریا برخوردار است.
نورالله اسعدی افزود: سفر معاون امور دریایی در راستای بررسی وضعیت مسایل ایمنی دریایی، نظارت بر تردد شناورهای مسافربری، اسکله ها، تجهیزات امداد و نجات ، الزام پوشیدن جلیقه نجات و رعایت دستورالعمل های ابلاغی سازمان متبوعه در حوزه ایمنی گردشگری دریایی از سوی ارائه کنندگان خدمات دریایی در این بندر انجام شده است.
کانال ورودی بندر تجاری گناوه، اسکله ها، شناورها و مسافران از برنامه های بازدید معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گناوه بود که بوسیله شناور انجام شد.
بندر گناوه در شمال استان بوشهر دارای ساحل زیبا و منحصر بفرد در کشور است که در ایام تعطیل جمع کثیری از گردشگران داخلی برای تفریح و ورزشهای ساحلی به این منطقه مسافرت می کنند.
6164/1656/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی جوانان سپیدرود رشت و بنادر و دریانوردی انزلی