فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



به جای عکس یادگاری، با کودکانتان از بخش کودک بازدید کنید!


خبرگزاری فارس - گروه کتاب و ادبیات: «اینجا هوا گرم است. اینجا تهویه مناسب ندارد. اینجا هوا دم دارد و ...» این‌ها تنها بخشی از گلایه‌هایی است که در بخش کودک و نوجوان می‌شنویم ولی هیچ کس نیست که به آنها رسیدگی کند.

تجهیزات بخش کودک و نوجوان در حالی که از خارج از کشور وارد شده بود ولی باز هم توفیری با سال‌های قبل نداشت و گرما و رطوبت حاصل از تجمع بازدیدکنندگان انسان را کلافه می‌کرد.

در حالی که این بخش برای مخاطب کم سن و سال است و باید مراعات حال این کوچولوهای دوست‌دار کتاب را کرد اما در طراحی کم‌ترین توجهی به این مسئله نشده و بازدیدکنندگان از گرما و شرجی هوا گلایه دارند.

ایکاش مسئولان اجرایی در شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فکری به حال این مسئله می‌کردند و به جای شعارهای تبلیغی، حرکات نمایشی در نمایشگاه کتاب و گرفتن عکاس‌های یادگاری برای رفاه حال بازدیدکنندگان فکری می‌کردند.

گرمای هوا در این بخش به قدری است که هواسازهای تعبیه شده در این قسمت رسما کارکردی ندارد و تنها کاربرد آنها صداسازی است و مراجعه کنندگان نه تنها با آنها خنک نمی‌شوند بلکه از صدای آن نیز اذیت می‌شوند و گوش‌هایشان پُر از هوا می‌شود.

کودکان گل هستند و در این گرمای بخش کودک که از فضای باز هم گرمتر است این گل‌ها پژمرده می‌شوند. توصیه می‌کنیم دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب تهران همراه با کودکان خود از این بخش بازدید کنند تا متوجه این سخن شوند فضای این محیط مناسب مخاطب هدف آن نیست.

ضمنا باید یادآور شد این گرما برای ناشران و غرفه‌دارها نیز غیر قابل تحمل بوده و آنها باید در این محیط 10 ساعت بمانند و از گل‌های دوست‌دار کتاب پذیرایی کنند.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
محرم 88 عکس یادگاری دربیت العباس-تهران-شهرری عکس یادگاری