گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی نیاوران


مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران صبح امروز (12 اسفند) با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخ نیاوران این مراسم با حضور محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی، محمدجواد عباباف، مدیرکل حراست سازمان میراث فرهنگی، سید رحمت الله رئوف، مدیر جدید و آفرین امامی مدیر اسبق این مجموعه و جمع دیگری از مسئولین سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

معاون میراث فرهنگی کشور در این مراسم اظهار داشت: مراسم امروز تودیع و معارفه نیست، چرا که به خدمات خانم امامی به دلیل خوش فکری و خلاقیت احتیاج داریم و در ستاد با ایشان همکاری خواهیم داشت و انتخاب شدن مجموعه نیاوران به عنوان موزه برتر طی دوسال گذشته گواه این امر است.

وی همچنین با اشاره به تجربیات گسترده رئوف در سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: در یک سال و نیم گذشته نیز آقای رئوف تجربیات خوبی در زمینه انجمن های میراث فرهنگی به دست آورده اند و با تعاملی که با سایر نهادها و ارگان های خارج از سازمان دارند می توانند برای این مجموعه بسیار مفید واقع شوند.

در ادامه این مراسم پرسنل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با اهدای هدیه فرهنگی از آفرین امامی تقدیر کردند.

سید رحمت الله رئوف، مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نیز در بخش دیگری از این مراسم با تشکر از اقدامات مدیر اسبق این مجموعه وی را به دلیل صداقت و پشتکار شایسته این سمت در دوران مدیریتش دانست و نسبت به همکاری و تعامل هرچه بیشتر و بهتر پرسنل در آینده ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است؛ اهدای لوح یادبود به آفرین امامی، مدیر اسبق مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و تقدیم حکم مدیریت رحمت الله رئوف، مدیر جدید این مجموعه با امضای مدیر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پایان بخش این مراسم بود.

خبرگزاری دنیای سفر


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم معارفه و تودیع وزرای جدید و قدیم دفاع و دادگستری در دومین روز کاری کابینه دوازدهم