فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب «آش رشته دانشجویی» به چاپ ششم رسید


نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/JC2POWکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

کتاب «آش رشته دانشجویی» به چاپ ششم رسید

کتاب «آش رشته دانشجویی» نوشته ناصف اصفهانی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ ششم رسید.

خبرگزاری فارس: کتاب «آش رشته دانشجویی» به چاپ ششم رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، کتاب «آش رشته دانشجویى»، مجموعه خاطراتى از دوره دانشجویى از مقطع کارشناسى تا دکتراست که براى نویسنده و برخى از دوستانش اتفاق افتاده و به صورت طنز، بازآفرینى شده است و از آن جا که در این مجموعه، همه نوع خاطره اى یافت مى شود، نام «آش رشته دانشجویى» برازنده آن شده است. مجموعه این خاطرات، قبلاً در ماهنامه «پرسمان» چاپ شده و با استقبال مخاطبان مواجه شده است.
در لابه لاى برخى از خاطرات این مجموعه، سعى شده تا ضمن ترسیمى از حال و هواى دانشجویى، با بیانى طنز به برخى از واقعیات تلخ، با لعابى شیرین اشاره شود تا بلکه چاره اندیشان را به فکر چاره اى بیندازد. در بیان این خاطرات، سعى فراوان شد تا حتماً بوى سیاسى و سیاسى گرى از آن دور شود و نویسنده، خاطرات فراوانى داشت که به نحوى مرتبط با مسائل سیاسى مى شد؛ خاطراتى که در برخى از موارد، از طنز بیشترى نسبت به آنچه آورده شده برخوردار بود.
نام هاى افراد و نیز نام نویسنده در این مطالب، مستعار هستند. درباره نویسنده باید گفت که انتخاب نام مستعار تنها به جهت آن بوده که نویسنده داراى قلمى جدى نیز هست و به دلیل عدم خلط آن دو، ناچار به انتخاب مستعار شده است.
چاپ ششم «آش رشته دانشجویی» در 104صفحه، قطع پالتویی، 3500 تومان و تیراژ 3000 نسخه از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد. دفتر نشر معارف تاکنون در این زمینه کتابهای «سلوک دانشجویی» و «قلمرو دل»(هر دو از جواد محدثی)، «بی تعارف» (آتشین صدف)، «می‌شکنم در شکن زلف یار» و «جوانی در 180 ثانیه» (هر دو از حسین سروقامت)، «اینجا چراغی روشن است» (انجمن فرهنگی و ادبی شهید بهروز محمدی)، «گربه معبد کنکور» (سیده عذرا موسوی)، «نامه‌های یواشکی» (سیده زهرا برقعی) منتشر کرده است.
****
برای تهیه کتاب «آش رشته دانشجویی» و سایر دفتر نشر معارف می‌توان از طریق سایت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا دفتر مرکزی نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاه‌های پاتوق کتاب تهران (تلفن 88911212) و دیگر مراکز توزیع محصولات فرهنگی اقدام کرد.

انتهای پیام/,
 

http://fna.ir/JC2POW

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


ویدیو مرتبط :
آش دانشجویی