فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رمان عاشقانه «رویای نیمه شب» نقد می‌شود


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری با حضور منتقدان برگزار می‌شود.

احمد شاکری، کامران پارسی نژاد و امیرعباس جهفری مقدم با حضور نویسنده اثر این اثر را سه شنبه 11 اسفند (فردا) از ساعت 16 با همکاری بسیج هنرمندان و خبرگزاری فارس نقد می‌کنند.

این رمان به شرح یک داستان عاشقانه پرداخته که خالی از مضامین دینی و معارفی نیست. هاشم جوانی است که عاشق دختری به نام ریحانه شده ولی ریحانه باورها و مذهب هاشم را ندارد و به مذهب دیگری مقید است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «پدر بزرگ از پشت قفسه‌ها بیرون آمد و به گوشواره‌ای زیبا و گران‌بها که من طراحی کرده بودم و ساخته بودم اشاره کرد. خوشحال شدم که آن را برای ریحانه انتخاب کرده بود؛ هر چند بعید می‌دیدم که مادرش زیربار قیمت آن برود. گوشواره را بیرون آوردم و به پدربزرگ دادم.

- طراحی و ساخت این گوشواره، کار هاشم است. حرف ندارد!

مادر ریحانه گوشواره‌ها را گرفت و ورانداز کرد.

- قشنگند، ولی ما چیزی ارزان قیمت می‌خواهیم.

مادر ریحانه گوشواره‌ها را روی مخمل گذاشت. با نگاهش گوشواره‌های قبلی را جستجو کرد. پدربزرگ گوشواره‌های گران‌بها را توی جعبه کوچکی گذاشت. جعبه را به طرف مادر ریحانه سُراند.

- از قضا قیمت این گوشواره‌ها دو دینار است.

در دلم به پدربزرگ آفرین گفتم. از خدا می‌خواستم که ریحانه صاحب آن گوشواره‌ها شود. قیمت واقعی‌اش ده دینار بود. یک هفته روی آن زحمت کشیده بودم.»

این رمان که انتشارات کتابستان معرفت آن را روانه بازار کتاب کرده پس از 10 مرتبه چاپ به شمارگان 13 هزار نسخه رسیده و چاپ یازدهم آن به زودی راهی بازار کتاب خواهد شد.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/IQQNG8


ویدیو مرتبط :
رویای نیمه شب