سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



‏برنامه های جمعیت هلال احمر اصفهان به مناسبت روز جهانی داوطلب اعلام شد


علیرضا سلیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت روز جهانی داوطلب افزود: جمعیت هلال احمر از سه گروه جوانان، امدادگران و داوطلبان تشکیل شده است که گروه داوطلبان در خانه های داوطلب در شعبه های هلال احمر، مساجد، ادارات و روستاها فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه اعضای داوطلب جمعیت در چهار گروه حمایت، مشارکت، مهارت و هدایت فعالیت می کنند، تصریح کرد: در گروه حمایت افراد در زمینه کمک مالی و جذب منابع با حضور خیرین برای رفع نیاز نیازمندان تلاش می کنند.
وی افزود: گروه مشارکت شامل افرادی است که توان، حرفه و شغل لازم را دارند و در برنامه های هلال احمر مشارکت می کنند.
سلیمی افزود: در گروه مهارت نیز کسانی مانند پزشکان متخصص حضور دارند و در برنامه هایی مانند اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم و حوادث، کمک رسان مردم هستند.
وی گفت: گروه هدایت نیز شامل افرادی است که توان فکری فرهنگی و آموزشی مانند اساتید دانشگاه ها و فرهنگیان دارند و می توانند در امر آموزش موثر باشند.
وی تصریح کرد: این چهار گروه در خانه های داوطلب حضور پیدا می کنند تا حلقه اتصالی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان باشند.
وی با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر اصفهان به مناسبت روز جهانی داوطلب گفت: فراخوان اعضاء و داوطلبان درخانه های داوطلبی شهرستان ها،برگزاری نشست گروه های چهارگانه، دیدار با خانواده های معظم شهدای امدادگر داوطلب و برگزاری مراسم تجلیل از اعضاء و داوطلبان فعال از جمله این برنامه هاست.
وی با اشاره به شعار امسال روز جهانی داوطلب با عنوان 'داوطلب بشردوست، نیاز جهان امروز' افزود: اجرای پروژه های حمایتی داوطلبانه در قالب حمایتی، معیشتی ، ویزیت رایگان بیماران و مددجویان توسط پزشکان داوطلب در خانه های داوطلب، حضور اعضاء و داوطلبان در مراکز اهداء خون برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان از جمله این برنامه هاست.
وی گفت: برنامه هایی همچون راه اندازی و افتتاح خانه های داوطلب جدید در سطح ادارات، روستاها،محلات و مساجد و حضور خیرین در خانه های داوطلبی به منظور اهداء تجهیزات پزشکی به بانک امانات و تجهیزات و کمک به طرح التیام و بیماران نیازمند از دیگر برنامه های این حوزه است.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد : برپایی جلسات مشترک با اعضاء و داوطلبان گروه های داوطلبی توسط مدیران شعبه و ساماندهی خانه های داوطلبی تخصصی پزشکان، هنرمندان، ورزشکاران و اصناف نیز از جمله برنامه هایی است که در این راستا برگزار خواهد شد.
افتتاح خانه های داوطلب و اجرای پروژه های حمایتی به نفع نیازمندان همراه با عضو گیری داوطلبان از دیگر برنامه های هفته داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان است.
پنجم دسامبر برابر با 14 آذر، روز جهانی داوطلب است که در کشو ما به عنوان هفته داوطلب از آن یاد می شود.
پ/6027/8114

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ مانور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان