فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ناشران برتر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فارس معرفی شدند


به گزارش ایرنا ،از نشر آموت با حضور یوسف علیخانی به عنوان ناشر برتر رمان های ایرانی و خارجی، انتشارات نسل نواندیش و انتشارات نوید شیراز به مدیریت علی نویدگویی به خاطر 19 سال حضور مستمر و موفق در نمایشگاه های کتاب و بیست و اندی سال حضور پررنگ و موفقیت آمیز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تقدیر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این آیین با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران نمایشگاه از اقدامات خوب آموزش و پرورش در همراهی با این نمایشگاه ، گفت : برای نخستین بار حضور کاروان های دانش آموزی شور و شعفی وصف ناشدنی به فضای چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس بخشید.
بهزاد مریدی افزود: میزان عرضه بن، مشتری مداری، نظم و ترتیب اولویت و شاخص در انتخاب ناشران در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: آنچه جدای از فروش ببرای برگزار کنندگان نمایشگاه اهمیت دارد افزایش مشارکت و علاقه مندی مردم به کتاب و کتابخوانی است که خوشبختانه در این دوره از برپایی نمایشگاه کتاب با بهبود کیفی همراه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از فروش بالغ بر 10میلیاردریال بن در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و گفت: در روزهای اخیر میزان فروش بن به نحوی پیش رفت که سقف فروش بارها تمدید شد.
وی میزان استقبال از این نمایشگاه را در مقایسه با دیگر کلانشهرهای کشور دارای رکوردی جدید عنوان کرد و گفت: به میزان استقبالی که بر اساس ورودی ها و ظرفیت پارکینگ های محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز تخمین زده شد، پس از نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه کتاب استان فارس در مقام بعدی قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه در این دوره از نمایشگاه کتاب ترجیح دادیم در کنار ناشران افزون بر رونمایی برخی آثار در غرفه آنها آیین پایانی به نحوی انجام گیرد که این صمیمیت و همدلی با تقدیر از ناشران برتر کشوری و استانی در غرفه های آنها این دوستی و مودت ادامه یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب فارس در گام چهاردهم به بهترین نحو برای دانش آموزان رقم خورد، اظهار کرد: در مدت شش روز برپایی نمایشگاه کتاب فارس خوشبختانه با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی رقم خورد که دانش آموزان به شکل گروهی از ساعات نخستین آغاز به کار نمایشگاه در فضای این رویداد فرهنگی قرار گیرند.
حمید رضا آذری افزود:و از قبل این فضا سازی دانش آموزان این آینده سازان جامعه توانستند با آشنایی نزدیکتر با یارمهربان خاطرات بسیار به یادماندنی از کتاب به همراه ببرند.
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس که از سوم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز آغاز شد عصر یکشنبه هشتم آذر به کار خود پایان داد.
حضور40 ناشر کشوری، 40 ناشر از استان فارس و 10 ناشر و 20 نمایندگی بین المللی، عرضه 85 هزار عنوان کتاب و حضور مردم در غرفه ها و استقبال مردم از یافته های جدید در این حوزه از جمله ویژگی های چهاردهمین نمایشگاه کتاب شیراز بود که نشان از افزایش فرهنگ کتابخوانی در استان فارس دارد.
5054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز