سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف نزدیک به 20 میلیون ریال چک پول تقلبی در رودسر


به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: شب گذشته ماموران انتظامی بخش کلاچای این شهرستان، حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو با دو سرنشین خانم و یک آقا مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو، تعداد 39 فقره چک پول جعلی 500 هزار ریالی جمعاً به مبلغ 19 میلیون و 500 هزار ریال کشف و ضبط کردند.
سرهنگ پورقاسم با بیان اینکه متهمان 21 ،24 و 21 ساله و اهل تهران بودند، ادامه داد: ماموران انتظامی متهمان را به همراه چک پول های کشف شده تحویل مراجع قضائی دادند.
وی از شهروندان خواست با توجه به امکان گردش چک پول های جعلی در بازار به ویژه صاحبان اصناف در صورت دریافت هرگونه چک پول جعلی، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند حرفه ای جعل چک پول‌ و اسکناس تقلبی به ارزش 300 میلیارد ریال