علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شهادت «مصطفی بدرالدین» خونی جدید در رگ‌های مقاومت خواهد دمید


به گزارش خبرگزاری مهر، متن اطلاعیه‌ای که با امضای آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (آل عمران: ۱۶۹)

شهادت سردار رشید اسلام حاج مصطفی بدرالدین از فرماندهان دلاور حزب الله لبنان موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. جبهه مقاومت بار دیگر برگ‌زرینی در کارنامه خود با شهادت این سردار جهادگر ثبت کرد، ایشان با حضور فعال در صحنه‌های نبرد و در جهاد و رویارویی با گروه‌های تکفیری در سوریه با اراده و صلابت به راه خود ادامه داده، از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده بود. بی‌شک شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر خونی جدید در رگ‌های مقاومت خواهد دمید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این سردار رشید اسلام را خدمت حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جبهه مقاومت و علی‌الخصوص به حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله دبیرکل شجاع حزب الله، خانواده شهید و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و برای وی علّو درجات، حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.


ویدیو مرتبط :
سلول های خونی در رگ................