گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



آغاز فعالیت شناور مسافربری-دریایی مسیر چابهار به کنارک


یک فروند قایق شناور مسافربری-دریایی فعالیت حمل و نقلی در مسیر چابهار به کنارک را آغاز کرد.

به گزارش چهاربهاران، این شناور مسافربری-دریایی توسط بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال و با هدف ارایه سرویس گردشگری دریایی راه اندازی شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار با بیان این که استفاده از ظرفیت های گردشگری و تفریحی با استفاده از سواحل بکر و دیدنی دریای عمان می تواند موجب توسعه بخش توریسم شود، گفت: به همین منظور بخش خصوصی اقدام به راه اندازی نخستین ناوگان دریایی بین مسیر چابهار-کنارک کرده است.

حامد علی مبارکی افزود: مسافران و گردشگران می توانند علاوه بر مسیر دریایی چابهار-کنارک سایر مکان های تفریحی از جمله اسکله ها، پلاژ ساحلی تیس و جنگل های حرا را بازدید کنند.

بندر بسیار زیبا و توریستی چابهار با دسترسی به اقیانوس و داشتن صخره های منحصر به فرد، ظرفیتی بسیار بکر برای جذب گردشگران فراهم می کند. بندر چابهار علاوه بر داشتن اسکله های تخلیه و بارگیری کالا دارای مناطق بکر و زیبایی به لحاظ گردشگری، تجاری و توریستی نیز است.

تور گردشگری و تفریحی یک روزه


ویدیو مرتبط :
نطق میان دستور یعقوب جدگال نماینده مردم شریف چابهار نیکشهر و کنارک