سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاکید بر لزوم پیگیری جدی وضعیت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس 28 دی 94 از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

مهرداد بذرپاش و ضرغام صادقی نمایندگان تهران و شیراز به وزیر آموزش و پرورش لزوم نظارت جدی تر بر عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و به رئیس جمهور لزوم پیگیری جدی وضعیت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج را متذکر شدند.

مهرداد بذرپاش، ضرغام صادقی و محمد دهقان نمایندگان تهران،‌ شیراز و چناران به وزیر کشور لزوم تعیین تکلیف فوری مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه و شیراز در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در پرداخت سهم نیروهای مسلح برای تقویت بنیه دفاعیه راجع به بند ط تبصره 16 قانون بودجه سال 94 شدند.

امیر خجسته،‌نادر قاضی‌پور،‌ علیرضا محجوب و فرهاد بشیری نمایندگان همدان، ارومیه،‌ تهران و پاکدشت به وزیر بهداشت لزوم ساماندهی بازار دارو و مکمل در کشور و مبارزه با جریان‌های انحصاری در این حوزه را متذکر شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لزوم توجه به تجهیز مراکز بهزیستی جهت کمک به معلولان بی بضاعت و تامین وسایل مورد نیاز آنان را متذکر شد.

علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد تخصیص و پرداخت یارانه تولید به بخش صنعت و کشاورزی و پرهیز از قطع یارانه نقدی اقشار متوسط و آسیب پذیر را متذکر شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AQPLVT


ویدیو مرتبط :
وضعیت سپرده گذاران موسسه مالی میزان روشن شد