سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روز آرام نمایشگاه کتاب


بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در چهارمین روز برپایی خود در شهر آفتاب تقریبا یک روز آرام را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار کتاب ایسنا، در روز شنبه 18 اردیبهشت‌ماه از حجم بازدیدکننده‌ها به نسبت روزهای آخر هفته کاسته شده بود اما باز هم در مقایسه با روزهای معمولی سال‌های قبل، نمایشگاه از استقبال قابل قبولی برخوردار بود. در روز چهارم نمایشگاه از حجم مشکلاتی که ناشران با آن‌ها روبه‌رو بودند از جمله قطعی برق و دستگاه‌های کارت‌خوان کاسته شده بود تا جایی که به گفته مسئولان نمایشگاه، امروز شکایتی در این بخش ثبت نشد.

همایون امیرزاده رئیس شورای نظارت و ارزیابی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این روز از 60 مورد تذکر شفاهی و 20 مورد تذکر کتبی به برخی غرفه‌ها برای جمع‌آوری کتاب‌های ناشران دیگر خبر داد.

پتر اشتام نویسنده سوئیسی و پروفسور برنارد فرانکو رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه سوربن از حاضران در چهارمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران بودند.

مثل روزهای اخیر فضای نمایشگاه فعلا طوفانی نشده و امروز شهر آفتاب تقریبا آفتابی بود. این در حالی است که عصر روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه بارش باران باعث آسیب دیدن برخی از غرفه‌ها و کتاب‌های ناشران حاضر در سازه‌های واقع در فضای باز شهر آفتاب شد.

آسیب دیدن کتاب‌ها در اثر باران

آسیب دیدن کتاب‌ها در اثر باران

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب«مسیح در شب قدر» در ویژه برنامۀ نمایشگاه کتاب