سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر کشور: قراردادن امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع است


معاون وزیر کشور: قراردادن امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع است

فارس/ معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها به هر روش ممنوع است، افزود: باید اعتماد مردم را به سلامت انتخابات حفظ کنیم.

محمدحسین مقیمی صبح امروز در همایش فرمانداران جدیدالانتصاب 9 استان کشور در سالن اجتماعات جلسات فرمانداری چابهار در حال برگزاری است، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: شوراهای تأمین شهرستان‌ها و استان‌های کشور تمهیدات لازم را برای حفاظت از صندوق‌های انتخابات بیندیشند و تا پایان شمارش آرا نظارت کامل داشته باشند.

قراردادن امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع
معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها به هر روش ممنوع است، افزود: باید اعتماد مردم را به سلامت انتخابات حفظ کرده و زمینه حضور حداکثری آنها را در انتخابات فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: همه مسئولان هیئت‌های اجرایی و نظارتی مکلف هستند براساس حدودی که قانون تعیین کرده عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تأمین امنیت انتخابات بر عهده وزارت کشور است، گفت: باید زمینه برگزاری یک انتخابات قانونمند و سالم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

مقیمی ادامه داد: فرمانداری‌ها وظیفه دارند فضای جامعه را آرام کرده و در چهارچوب قانون شرایط مساوی را برای همه کاندیداها و جریانات سیاسی فراهم کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور بر نظارت کامل بر نحوه انتخابات از زمان جمع‌آوری آراء تا پایان شمارش صندوق‌ها تاکید کرد و گفت: رای مردم نزد مسئولان برگزار کننده انتخابات امانت است.

وی گفت: وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، ایجاد فضای سیاسی با نشاط و سالم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

همایش فرمانداران جدیدالانتصاب 9 استان کشور که صبح امروز در سالن اجتماعات جلسات فرمانداری چابهار آغاز شده، پس از سخنرانی‌های مسئولان مربوطه و برگزاری جلسات توجیهی برای فرمانداران فردا عصر به کار خود پایان می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
دیدار معاون صدر اعظم آلمان با وزیر امور خارجه کشور