ّبرگزاری جشن 20 سالگی پست‌بانک


مراسم جشن بیستمین سال فعالیت پست‌بانک‌ایران، یکم دی‌ماه امسال با حضور رئیس هیأت‌مدیره، مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات‌ کل ستادی و مدیریت‌های شعب مناطق سه‌گانه تهران و جمعی از کارکنان برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حسن‌زاده ، رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در این مراسم ضمن تبریک آغاز بیستمین سال فعالیت بانک گفت: خوشبختانه عملکرد بانک رو به رشد است و قطعاً امسال را به‌خوبی به پایان خواهیم برد.

وی تصریح‌کرد: اول‌دی یادآور خاطراتی است که زحمتکشان و تلاشگران پست‌بانک‌ایران، رسالت خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه چه در روستاها و چه در شهرها را بر دوش گرفتند و به خوبی طی 19 سال گذشته از پس آن برآمدند.

رئیس هیأت‌مدیره پست بانک تصریح‌کرد: وقتی آثار و نتایج پرداخت وام‌های خرد 50 و 100 میلیون ریالی پست‌بانک‌ایران به روستائیان را می‌بینیم که موجب اشتغال‌زایی و درآمدزایی و همچنین تحول زندگی مردم در این مناطق شده است، بسیار لذت‌ می‌بریم.

خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران هم طراحی و راه‌اندازی banking Core یکپارچه، توسعه منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات را از مهم‌ترین برنامه‌های بانک عنوان کرد و گفت: سرمایه انسانی پست‌بانک‌ایران در مقایسه با سایر بانک‌ها بی‌نظیر است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه ی بسیار طنز و دیدنی جدید از جشن پست بانک