سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تبلت گلکسی ویو راهی بازار شد


سامسونگ مدتی پیش تبلت گلکسی ویو را به شکل رسمی معرفی کرد. این تبلت به‌تازگی در کشور آمریکا راهی بازار شده است.

دیجی کالا/ سامسونگ مدتی پیش تبلت گلکسی ویو را به شکل رسمی معرفی کرد. این تبلت به‌تازگی در کشور آمریکا راهی بازار شده است.

تبلت گلکسی ویو شرکت سامسونگ از مدتی پیش در کشور آمریکا راهی بازار شده و می‌توان آن را با مراجعه به سایت‌های مختلف خریداری کرد.
تبلت گلکسی ویو یک محصول 18.4 اینچی است که می‌تواند نقش یک تلویزیون را هم برای کاربران ایفا کند. اگر این محصول از سایت سامسونگ خریداری شود، در مدت 3 تا 5 روز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سایت آمازون هم اعلام کرده از تاریخ 23 آبان ماه گلکسی ویو را به فروش می‌رساند. البته سایت BestBuy به دلایل نامعلوم، تصویری از این تبلت منتشر کرده که با سیستم‌عامل ویندوز 10 کار می‌کند. در حالی سخت‌افزار این محصول برای اجرای ویندوز مناسب نیست، این اقدام ممکن است بسیاری از کاربران را دچار اشتباه و سردرگمی کند.

تبلت جدید شرکت سامسونگ با قیمت 600 دلار راهی بازار خواهد شد. یک صفحه نمایش در اندازه‌ی 18.4 اینچ با دقت تصویر 1920 در 1080 پیکسل روی آن مشاهده می‌شود. از تراشه‌ی اگزینوس 7580 به همراه دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن استفاده شده است. البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. این تبلت دارای یک پایه‌ی نگه‌دارنده است که نقش دستگیره را هم برای آن ایفا می‌کند.


ویدیو مرتبط :
نگاه نزدیک به تبلت گلکسی ویو سامسونگ