سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقص فنی "پارکینگ بریک" دلیل سانحه هواپیمای ماهان در ترکیه


فرامرز سروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: یک فروند هواپیمای ماهان که مسافران تهران استانبول را به این شهر منتقل کرده بود در زمان ورود به پارکینگ به دلیل بروز نقص فنی در سیستم "پارکینگ بریک" دچار شانحه شده که در نهایت هواپیما مقداری جابجا گشت.

وی با بیان اینکه این اشکال باعث شد هواپیما به سیستم گاردریل مقابل پارکینگ برخورد کند، گفت: با وجود این برخورد هیچ اتفاقی برای خلبان، مسافران و کروی پروازی نیفتاد؛ خوشبختانه مسافران صحیح و سالم هستند.

سروی با تأکید بر اینکه حتی یک مسافر جراحتی سطحی برنداشته است، گفت: مسافرانی را که قرار بود این هواپیما از استانبول به فرودگاه امام خمینی(ره) منتقل کند با استفاده از سایر خطوط هوایی به‌سمت کشور جابه‌جا می‌شوند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
سقوط چرخ و فلک از ارتفاع به دلیل نقص در سیستم فنی آن