سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد: آمادگی ۱۰۰ درصدی برای اجرای طرح‌های ترافیکی در اربعین


رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد: آمادگی ۱۰۰ درصدی برای اجرای طرح‌های ترافیکی در اربعین

نسیم/ سردار مهری با اشاره به آمار کشته‌شدگان در تصادفات کشور اعلام کرد: در ۶ ماهه امسال ۲۹۷ نفر کشته شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد

سردار تقی مهری در دومین نشست فصلی پلیس‌راه ناجا گفت: این نشست با حضور روسای پلیس‌راه پلیس‌های راه استان، معاونان و مسئولان ستادی برای بررسی عملکرد گذشته و تجزیه‌وتحلیل تخلفات و تصادفات رانندگی برگزارشده است تا بتوانیم جایگاه هر استان را در این خصوص تجزیه‌وتحلیل کنیم و همه افرادی که در این جلسه حاضر هستند از وضعیت تصادفات و تخلفات رانندگی در حوزه استحفاظی خود مطلع شوند .
وی ادامه داد: در سال جاری فرماندهان استان‌هایی که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تصادفات و کشته داشته‌اند را به‌صورت ماهانه احضار می‌کنیم؛ حتی فرماندهان پایگاه‌های پلیس‌راه و رؤسای شهرستان‌ها توسط پلیس‌راه تجزیه‌وتحلیل و رصد می‌شوند.
رئیس پلیس‌راه ناجا با اشاره به اینکه تعداد کشته‌ها در این مدت297 نفر بوده است، بیان کرد: بر اساس آمار پزشکی قانونی طی 6 ماه گذشته 3.2 درصد نسبت به سال گذشته کاهش تلفات داشته‌ایم.
وی همچنین به قرارگاه اربعین اشاره کرد و گفت: با تدابیر انجام‌شده قرارگاه اربعین در پلیس‌راه تشکیل شد. ماه گذشته به همراه یک گروه از شهر مهران و خوزستان بازدید کردیم. طی این بازدیدها طرح‌های مربوط به رفت‌وآمد در محورهای منتهی به استان‌های خوزستان و ایلام را موردبررسی قراردادیم و توانستیم برای استان‌های درگیر و در جوار این استان‌ها مثل کرمانشاه، همدان و لرستان برنامه‌های ویژه داشته باشیم.
رئیس پلیس‌راه ناجا گفت: علاوه بر نیروهای درون خود استان‌ها پیش‌بینی به‌کارگیری یک هزار نیروی کمکی به این استان‌ها را از یک هفته قبل از اربعین و یک هفته بعد از اربعین کرده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه افتخار می‌کنیم که در کنگره عظیم اربعین حسینی حضور داریم ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خادم زائران اربعین حسینی باشیم؛ ضمن اینکه آمادگی 100 درصد برای اجرای طرح‌های ترافیکی را نیز داریم.
سردار مهری به طرح زمستانه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده طرح زمستانه از 23 آذر آغاز می‌شود و تا 23 اسفند ادامه دارد. بنابراین در این مدت پلیس‌راه با تلاش مضاعف این طرح را اجرا می‌کند.
وی در پایان با اشاره به اینکه قرارگاه تربیت و آموزش از تدابیر ویژه در پلیس‌راه است، تصریح کرد: اکنون این قرارگاه فعال است و دوره‌های کوثر نیز برای فرماندهان پلیس‌راه و شهرستان برگزار می‌شود؛ طبق ارزیابی‌های انجام‌شده پلیس‌راه به‌عنوان پلیس برتر شناخته‌شده است.


ویدیو مرتبط :
اقتدار و آمادگی پلیس ماسال در هفته ناجا 1394