فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آنونس آلبوم «درفش کاویانی» با آواز شهرام ناظری + فیلم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، «درفش کاویانی» نام آلبومی است با صدای «شهرام ناظری» و آهنگسازی «فرید الهامی» که براساس اشعار حکیم «ابوالقاسم فردوسی» ساخته شده است. در اجرای این اثر نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» حضور داشته‌اند.

موضوع آلبوم «درفش کاویانی» در مورد یکی از داستان‌های شاهنامه فردوسی است که از ابتدا تا انتهای داستان، روایت‌گونه ارائه می‌شود و در واقع این اثر حرکتی جدید در موسیقی روایی ایران محسوب می‌شود.

در آلبوم تصویری «درفش کاویانی» از نریشن، نقالی، انیمیشن، نقاشی و... استفاده شده که «اهورا ذوالنور» کارگردانی آن را برعهده داشته است.

پروژه شاهنامه فردوسی اثری است که «فرید الهامی» به همراه گروه موسیقی «فردوسی» و همچنین با گروهی از شاهنامه پژو‌هان و تعدادی از صاحب‌نظران که در حوزه ادبیات نمایشی و در بخش نقالی و نیز در حوزه سینما فعال هستند؛ نزدیک به یک دهه است که برروی آن مشغول به فعالیت‌اند.

آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی هم اکنون در مراحل فنی و زیر چاپ قرار دارد و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط مؤسسه «نغمه سرای روژین» اواسط اسفند ماه جاری توسط پخش «هنر شهر» منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی، شعر و ادبیات در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید آنونس آلبوم «درفش کاویانی» را ببینید و یا دانلود کنید:

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درفش کاویانی... سروده استاد مرتضی کیوان هاشمی شعرخوانی: انجمن ادبی هالو