ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فابرگاس: تا پیوستن به رئال مادرید یک قدم فاصله داشتم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سسک فابرگاس در گفت‌و‌گویی اختصاصی با نشریه مارکای اسپانیا اعتراف کرد که در مقطعی از دوران بازیگری‌‌اش باشگاه رئال مادرید به او پیشنهاد داده است، اما توافق نهایی میان او و کهکشانی‌ها برای بازی در سانتیاگوبرنابئو حاصل نشده است.

فابرگاس گفت: در عرض چند سال من از سوی رؤسای چند باشگاه پیشنهادهایی داشتم، اما هیچ‌کدام از آنها نهایی نشدند. ما با یکدیگر مذاکره داشتیم، اما هرگز توافق نهایی حاصل نشد. آن قدم سرنوشت‌ساز آخر هرگز برداشته نشد.

شنبه هفته آینده، یاران پیشین فابرگاس در بارسلونا در مهمترین بازی نیم‌فصل نخست لالیگا، ال‌کلاسیکو میهمان رئال مادرید هستند. هافبک چلسی در خصوص این بازی و پیش‌بینی‌اش از این دیدار اظهار داشت: باید دید که لئو مسی به این بازی می‌رسد یا نه و اینکه رئال مادرید با چه رویکردی به میدان می‌آید، چون هر اتفاقی رخ دهد بارسلونا با سیستم 3-3-4 بازی می‌کند و هدفش حفظ توپ است. این تیم فقط یک شیوه بازی دارد که آن حمله و تلاش برای حفظ توپ است. بیشتر سؤالات درباره شیوه بازی رئال مادرید است. اگر از من بپرسید که شانس کدام تیم برای بردن ال‌کلاسیکو بیشتر است می‌گویم بارسا، چون در وضعیت بهتری قرار دارد.

ال‌کلاسیکو هفته آینده، بعد از 17 سال اولین ال‌کلاسیکویی است که در آن نه ژاوی هرناندس، هافبک پیشین بارسا حضور دارد و نه ایکر کاسیاس، سنگربان قدیمی رئال مادرید.

فابرگاس با اشاره به این موضوع تأکید کرد: عجیب است، نه؟ آنها در کنار کارلس پویول سمبل‌های ال‌کلاسیکو هستند. الان اما این نقش را سرخیو راموس، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا بر عهده دارند. با این حال یاد بازی‌های ایکر، ژاوی و پویول در‌ ال‌کلاسیکوها زنده خواهد ماند. درست است که نبود این سه بازیکن حال و هوای عجیبی به ال‌کلاسیکو می‌دهد، اما من مطئنم که این بازی باز هم تماشایی خواهد شد.

هافبک اسپانیایی چلسی که تابستان سال 2014 نیوکمپ را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا دلش برای بازی در ال‌کلاسیکو تنگ نشده است، عنوان کرد: بازی‌هایی مثل ال‌کلاسیکو باورنکردنی‌اند. ما برای چنین بازی‌هایی باید واقعاً آماده باشیم و آنها را بهترین و مهمترین بازی‌ها می‌دانیم. ال‌کلاسیکوهایی که در آنها بازی کردم، حیرت‌آور بودند. من عاشق بازی در برنابئو بودم و هرگز در آن نباختم. بازی در برنابئو برایم لذتبخش بود. جو آن ورزشگاه فوق‌العاده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیوستن گرت بیل به رئال مادرید