سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دستگیری قاتل دو محیط‌بان در فارس


 رکنا: قاتل ٢ نفر از محیط بانان استان فارس که از سه ماه قبل متواری شده بود، در شهرستان پاوه دستگیر شد.


سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد: مأموران پلیس اطلاعات و ستاد انتظامی شهرستان پاوه هنگام گشت زنی هدفمند، در محل ورودی شهر به فردی ناشناس که با لباس محلی منطقه فارس و یک کوله پشتی در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از بررسی و درخواست مدارک شناسایی از مظنون، وی اعلام کرد که هیچ گونه مدرک هویتی به همراه ندارد، لذا این فرد برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل شد.

پس از انجام تحقیقات فنی توسط مأموران مشخص شد که متهم در سال 94 زمانی که با دوستان خود به قصد تفریح عازم کوه های روستای آشوب فارس شده بود، در بازگشت با تعدادی از محیط بانان درگیر شده و با اسلحه پران شکاری غیرمجاز دو نفر از آنان را به قتل رسانده است. همدست متهم سه ماه پیش دستگیر شده و متهم اصلی نیز فرار کرده بود.
متهم این پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری کودک قاتل