سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امروز؛ آخرین فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


امروز؛ آخرین فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردیمیزان/ فرصت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی ساعت ۲۴ امروز (شنبه) پایان می‌یابد.

مهلت ثبت‌نام در دوره کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای و دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی ساعت 24 روز شنبه 24 بهمن پایان می‌یابد. طبق اعلام حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش، داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در سایت سازمان سنجش قابل رویت است، در صورت داشتن شرایط لازم باید در فرصت باقی مانده برای ثبت‌نام اقدام کنند.

پرداخت هزینه ثبت‌نام در این دوره به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 15 هزار تومان برای دوره کاردانی و 20 هزار تومان برای دوره کارشناسی حرفه‌ای نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، تا ساعت 24 امروز ( شنبه) برای ویرایش اطلاعات ثبت شده فرصت دارند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97