سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای اتمام بخش تک‌نفره عنوان DOOM به بیش از ۱۳ ساعت زمان نیاز خواهید داشت


برای اتمام بخش تک‌نفره عنوان DOOM به بیش از ۱۳ ساعت زمان نیاز خواهید داشتگیم فا/ طبق گفته‌های ID Software بخش تک نفره عنوان موردانتظار DOOM به‌طور میانگین ۱۳ ساعت زمان نیاز دارد تا به اتمام رسد. البته زمان آن با افزایش درجه سختی آن متغیر خواهد بود.

تعدادی از طرفداران در صفحه رسمی توییتر DOOM این سوال را مطرح کردند که مدت زمان بخش تک‌نفره چقدر است و چنین پاسخی را دریافت کردند:

درجه سختی بازی نقش اصلی را در مدت زمان بخش تک‌نفره بازی می‌کند اما تیم ما میانگین آن را ۱۳ ساعت برآورد کرده است.

اخیرا نیز از توماس پوها، مدیر بخش بازاریابی بتسدا، در مورد وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در عنوان DOOM پرسیده شده که او با یک کلمه وجود آن‌ها را رد کرد:

نه.

عنوان DOOM در ۱۳ مه (مصادف با ۲۴ اردیبهشت) برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ به همراه رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
تریلر 8 دقیقه ای از بخش تک نفره بازی DOOM