سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو میلیون و 100 هزار خودرو از راه های استان قزوین تردد کردند


منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان قزوین تا پیش از آغاز سال نو دومین استان پرتردد کشور را به خود اختصاص داده بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: آزاد راه های قزوین - کرج، قزوین - رشت و قزوین - زنجان در طول تعطیلات نوروزی همواره از پرترددترین راه های کشور محسوب می شوند.
این مسئول یادآور شد: پیش بینی می کنیم با توجه به موقعیت ارتباطی استان قزوین و واقع شدن آن بین پایتخت و استان های شمالی، شمال غرب و غرب کشور همانند سال های گذشته از پرتردد ترین استان های کشور باشد.
استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر راه روستایی می باشد.
3013/8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تولید 100 هزار خودرو در خرداد