جدیدترین خبرها از «50 کیلو آلبالو» مانی حقیقی/ آماده سازی برای اکران نوروز 95


  X  

جدیدترین خبرها از «50 کیلو آلبالو» مانی حقیقی/ آماده سازی برای اکران نوروز 95

روزنامه سینما/ فیلمبردارى "پنجاه کیلو آلبالو" به کارگردانى مانى حقیقى که از اوایل مهرماه در تهران آغاز شده بود به روزهاى پایانى نزدیک مى شود.
مانی حقیقی که امسال یکی از شلوغ ترین سال های کارگردانیش را در پی دارد دومین فیلم خود را در سال جاری می سازد. که برای اولین بار فیلمی در سبک کمدی فانتزی را تجربه می کند.
مانی حقیقی که پیش از این تنها به ساخت فیلم های خاص و هنری مشهور بود در اقدامی عجیب و با فیلمنامه خود به ساخت یک فیلم کاملا تجاری و کمدی فانتزی روی آورده است.
فیلم اول وی که به نظر میرسد یک فیلم هنری و خاص باشد با نام «اژدها وارد می شود» تابستان امسال به پایان رسید و به نظر میرسد یکی از فیلم های آماده و قطعی برای جشنوراه فیلم فجر امسال باشد.
آنهایی که فیلمنامه "پنجاه کیلو آلبالو" را خوانده اند آن را یکی از بهترین کمدی رمانتیک های سال های اخیر می دانند؛ فیلمنامه ای که از مانی حقیقی چند دست چرخید تا دوباره به دست خودش رسید.فیلم "پنجاه کیلو آلبالو" از محصولات پربازیگر امسال است که به گفته محمد شایسته کاملا در بخش خصوصى تولید شده است.
وى در ادامه مى گوید: من از آن تهیه کنندگان نیستم که چیزی را با کارگردان توافق کنم و بعد زیرش بزنم. ما لوکیشن و امکانات و هرچیزی گروه لازم دارند فراهم می کنیم. "پنجاه کیلو آلبالو" فیلم سخت و پر هزینه ای است و یک میلیارد و دویست تا یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برای آن برآورد هزینه شده. در آبادان فیلمبرداری دارد، در تهران بالای 30 لوکیشن داریم و حول و حوش 10 لوکیشن ها را دکور زدیم.
محمد شایسته درباره حضور فیلم در جشنواره گفت: نه "پنجاه کیلو آلبالو" و نه هیچ فیلم دیگرى را به جشنواره فجر نمى دهم و فیلم مانى حقیقى را براى نمایش در نوروز ٩٥ آماده مى کنیم.
شایسته پیش از این تجربه های تلخی از جشنواره فیلم فجر داشته، مخصوصا در جشنواره سال گذشته و مشخص است که دیگر فیلم هایش را به جشنواره فیلم فجر نخواهد داد.
ساعد سهیلى، هستى مهدوى، فرهاد آئیش، پژمان جمشیدى، سیامک انصارى،افسانه بایگان، آزاده صمدى، سروش صحت، ویشکا آسایش، على صادقى، بهنوش بختیارى، داریوش اسدزاده و ... از بازیگران فیلم هستند.
داستان "پنجاه کیلو البالو" از مجلس عروسی مرجان آغاز میشود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد


ویدیو مرتبط :
آهنگ "بیا بنویسیم" با صدای علی زارعی-پیانو استاد لاچینی-کلیپ فیلم 50 کیلو آلبالو