ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مقایسه نوع حضور کریمی و مجیدی در تمرین پرسپولیس و استقلال


مقایسه نوع حضور کریمی و مجیدی در تمرین پرسپولیس و استقلالخبرآنلاین/ روزنامه پیروزی کنایه ای به نوع حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال زده است.
روز گذشته علی کریمی به صورت سرزده به تمرین پرسپولیس رفت. او دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و به آن‌ها امیدواری داد که قهرمان لیگ خواهند شد. اما نکته جالب این حضور، سرزده بودنش بود. چراکه هیچ کدام از پرسپولیسی ها خبر نداشتند قرار است کریمی به تمرین برود. حتی نمایندگان رسانه های گروهی هم غافلگیر شدند.
روزنامه پیروزی در شماره روز چهارشنبه خود به این موضوع اشاره کرده و کنایه ای به فرهاد مجیدی و نوع حضور او در تمرین استقلال زده است. دفعه قبل که قرار بود مجیدی به تمرین برود، از چند روز قبل مشخص بود که او چنین تصمیمی گرفته. به همین خاطر روزنامه پیروزی تیتری کنایه آمیز زده و نوشته: «جادوگر باز هم سرزده آمد، بدون اطلاع رسانی و هیاهو؛ مثل بعضی ها.»

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
حضور مدیران پرسپولیس و استقلال در تمرین رقیب