ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوش‌خبر: داستان ولاسکو برای والیبال ایران تمام شده است/ از او هیچ مشورتی نگرفتیم


امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال و نقش ولاسکو در این انتخاب گفت: داستان ولاسکو برای والیبال ایران تمام شده است و از او هیچ مشورتی برای انتخاب لوزانو نگرفتیم.

وی ادامه داد: لوزانو و آناستازی تا دقایق آخر مذاکره و توافق شانس برابری داشتند، اما تنها برتری لوزانو این بود که با توجه به تعطیلی لیگ لهستان زمان بیشتری داشت که در اختیار تیم ملی باشد، اما شرایط آناستازی این طور نبود و تنها می‌توانست 10 روز زودتر از مسابقات انتخابی ژاپن به تیم ملی ملحق شود. به همین دلیل این ریسک بزرگ را قبول نکردیم.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: لوزانو یکی از بزرگترین مربیان والیبال جهان است و 40 سال سابقه مربیگیری دارد به غیر از بد فنی باید به بعد روانشناسی او هم اشاره کرد که روانشناس بزرگی است. لوزانو و سیچلو حداقل تا یک ماه دیگر برای نهایی کردن قراردادشان به ایران می‌آیند. البته بازیکنان و بازی‌ها را مشاهده خواهند کرد. قرارداد لوزانو فعلا تا پایان المپیک است و در صورت رضایت طرفین این قرارداد تمدید خواهد شد.

خوش‌خبر درباره استفاده از مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی گفت: به طور حتم از مربیان ایران در کنار لوزانو و سیچلو استفاده خواهد شد. یکی از دلایل انتخاب لوزانو این بود که به خوبی می‌تواند بازیکنان و تیم را مدیریت کند؛ برخلاف بازی‌های ژاپن که چنین موردی را نداشتیم. در والیبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما امیدواریم با این انتخاب بتوانیم المپیکی شویم و افتخار بزرگی را برای والیبال و مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره قطع همکاری با کواچ گفت: فعلا با او صحبتی نکرده‌ایم، اما صحبت‌های اولیه برای قطع همکاری انجام شده است. مطمئنا با توجه به اینکه کواچ حرفه‌ای است کار به شکایت و حواشی نمی‌کشد و همه چیز با توافق ختم به خیر خواهد شد.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران