سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخی کشورهای ظاهراً مسلمان به جای ظلم‌ستیزی ظلم می‌کنند/‌قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا خط مقدم دفاع از کشور است


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برکات نظام اسلامی انس با قرآن کریم بوده و در سایه همین انس همواره نظام اسلامی راه تعالی خود را پیموده است.

وی افزود: چند ماه دیگر سی و هفمتین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و اینکه در حال حاضر سی و پنجمین دوره مسابقات برگزار شد نشانگر این بوده که ما از ابتدا قرآنی بوده‌ایم و برنامه‌های قرآنی ما همراه با پیروزی انقلاب اسلامی رشد و تعالی یافت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این موضوع که قرآن در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های زندگی ما نقش موثری ایفا کرده و جزو لاینفک لحظه لحظه‌های زندگی ما بوده، خاطرنشان کرد: حضور قرآن و حرکت در مسیر آن سبب شد تا درس ایستادگی و مقاومت را به دیگران براساس آموزه‌های قرانی بدهیم و این پیام را صادر کنیم که می‌شود مقاومت و ایستادگی کرد اما بداخلاقی نکرد.

اسماعیلی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس نمونه بارز مقاومت و ایستادگی‌های ما با تکیه بر آموزه‌های قرآنی بوده، یادآور شد: همین انس با قرآن وجه تمایز ما در قیاس با سایر ملت‌ها بوده چرا که در عمل به قرآن نشان داده‌ایم که یک به یک اموزه‌های این کتاب مقدس را فهمیده و به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

وی تصریح کرد: امروز کشورهایی هم هستند که فقط در ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند، این در حالیست که اسلامی بر مقوله ظلم‌ستیزی تاکید فراوان داشته اما چنین کشورهایی به جای ظلم‌ستیزی، ظلم می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا به منزله خط مقدم لبه دفاع است و توانسته با انس و الفت به قرآن کریم در حوزه هوایی در این خط مقدم حضور جدی داشته باشد.

انتهای پیام/3138/ش30

http://fna.ir/SVFV4C


ویدیو مرتبط :
قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا