ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شهباززاده خیال هواداران استقلال را راحت کرد


کاپ/ مهاجم تیم استقلال گفت:تلاش می کنم روزی در اروپا بازی کنم.
به گزارش کاپ و به نقل از همشهری ورزشی،دارد اظهار داشت:من از شما این موضوع را می شنوم. جدایی من شایعه است و چنین قصدی ندارم.
وی درباره اینکه ظاهرا در آغاز فصل پیشنهاد اروپایی داشت گفت:بله داشتم ولی نمی خواهم بگویم چه تیمی بود. من با تیم استقلال قرارداد داشتم و باشگاهم اجازه جدایی نداد.
مهاجم استقلال افزود:به استقلال حق می دادم که مانع جدایی ام شود. زمان نقل و انتقالات ما با فوتبال اروپا متفاوت است، معمولا بازیکنان ایرانی برای روزهای آخر نگه داشته می شوند و می دانید که شرایط چقدر سخت است. شما دیدید که حاجی صفی بعد از شروع لیگ رفت ولی استقلال نمی خواست که من هم جدا شوم.
وی درباره اینکه آیا روزی در اروپا بازی خواهد کرد یا نه گفت:چیزی قابل پیش بینی نیست ولی تلاش می کنم این اتفاق بیفتد.
شهباززاده درباره اینکه بازی در کدام یک از لیگ های اروپا را دوست دارد اظهار داشت:فرقی ندارد، اکثر لیگ های معتبر اروپا خوب هستند. با این حال بازی کردن در لیگ اسپانیا را دوست دارم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید