مردم دلیجان شاهد اجرای کنسرت پاپ شدند


به گزارش پارسینه، سعید شفیعی در جمع خبرنگاران گفت: خبرهای خوبی برای دوستداران علی شمس الهی در راه است. دروازبان لیگ برتر که سابقه حضور در تیمهای داماش، تراکتورسازی، سایپا و استقلال را داشته، چندی است به عرصه موسیقی رو آورده و آلبوم خود را تحت عنوان «رویای تازه» روانه بازار نمود، این آلبوم که دومین اثر وی بوده سبب شد تا تجربیات خوبی از اجرا در روی صحنه داشته باشد و خواسته تماشاگران را بشناسد. 

 
ساعت 20 مورخ 18 اردیبهشت شاهد تجمع هواداران و هنردوستان شهرستان دلیجان پشت دربهای سالن همای سعادت بودیم، مردم این شهر که تا کنون شاهد اجرای کنسرت پاپ در شهرشان نبودند، به استقبال این دروازبان لیگ برتر و خواننده جوان و خوش آتیه آمدند.  
 
خلاصه انتظار به سر آمد و علی شمس الهی روی صحنه آمد و آهنگ اول خود را به دوستانی که در بین ما نیستند تقدیم کرد، پخش کلیپ به یاد آوری خاطراتی از مهرداد اولادی، هادی نوروزی، خسرو شکیبایی، علی طباطبایی، عسل بدیعی، مرتضی پاشایی و... پرداخت و فضای خوبی رو در سالن بوجود آورد. 
 
ترکها یکی پس از دیگری اجرا شد و مردم با علی شمس الهی همنوایی میکردند. 
 
پس از اتمام آهنگها درخواست اجرای مجدد برخی از آهنگها شد که به علت کمبود وقت تنها یک ترک بازخونی شد، مردم شهرستان دلیجان که برای اولین بار تجربه کنسرت پاپ را داشتند با شور و حال خاصی در سالن حضور داشتند و این کار را برای تیم تشریفات سخت مینمود، حضور مسئولین عالی رتبه اداره، اماکن، ارشاد و... نه تنها باعث دلگرمی بود، بلکه سبب برخی از همکاریها شد. 
 
سعید شفیعی پس از اتمام برنامه در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم سختیهای زیاد، کارشکنیهای، تبلیغات ضعیف، فروش دیر بلیتها و... خالی نبودن صندلیهای سالن به من ثابت کرد که اگر کار با تیم کارشناس و حرفه ای به صورت جدی دنبال شود، نتیجه خوبی حاصل می شود. 
 
وی ادامه داد، هیچ اتفاقی باعث دلسردی من نمیشود و کنسرتها یکی پس از دیگری در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. 
 
علی شمس الهی به این نکته اشاره کرد که استقبال 700 نفر در سالن به همه ثابت نمود مردم دلیجان دوستدار هنر هستند، وی ضمن تشکر از مهدی بیکی که تهیه کننده برنامه بود و سعید شفیعی مدیر برنامه هایش تأکید کرد که حمایت از هنرمندان و اجرای چنین برنامه هایی باعث جلوگیری از برخی از نابهنجاریها میگردد. 
 
سعید شفیعی نیز به نوبه خود تشکر ویژه ای از تهیه کنندگان و حامیان موسیقی بالاخص مهدی بیکی داشت، در ادامه اشاره ای به هزینه های مختلف جهت گردآوری آثار موسیقی نمود و گفت حضور این عزیزان باعث سرعت بخشیدن به کار می شود. 

در پایان نیز اشاره ای به استقبال مردم دلیجان کرد و گفت اگر شرایط فراهم شود مجددأ کنسرتی در دلیجان خواهیم داشت.

مردم دلیجان بالاخره شاهد اجرای کنسرت پاپ شدند

مردم دلیجان بالاخره شاهد اجرای کنسرت پاپ شدند

مردم دلیجان بالاخره شاهد اجرای کنسرت پاپ شدند

مردم دلیجان بالاخره شاهد اجرای کنسرت پاپ شدند

مردم دلیجان بالاخره شاهد اجرای کنسرت پاپ شدند


ویدیو مرتبط :
کنسرت پویا بیاتی در دلیجان سال 90