مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



توطئۀ کشتار زائران امام کاظم چگونه خنثی شد؟


نیروهای عراقی، با سرکوب گروهکی وابسته به داعش در بعقوبه، جلوی فاجعه ای خطرناک ضد زائران امام موسی کاظم علیه السلام را گرفتند.

به گزارش «شیعه نیوز»، "صادق الحسینی" رئیس کمیتۀ امنیتی شورای استانداری دیالی، اعلام کرد: نیروهای مشترک امنیتی با نظارتِ مستقیم سپهبدِ ستاد "مزهر العزاوی" فرماندۀ عملیات دجله، یک گروهک خطرناکِ وابسته به داعش را در نزدیکی روستای جلایله، نابود کردند.

الحسینی در گفت وگو با شبکه السومریه نیوز خاطرنشان کرد: این گروهک، از 30 تروریست متشکل شده بود و نزدِ آن ها دو کمربند انفجاری، دو بمب و سلاح های سبک و متوسط یافت شد.

به گفتۀ رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی، تروریست ها قصد داشتند کمربند انفجاری و بمب ها را به نزدیکی بعقوبه منتقل کنند و آن ها را در میان زائران امام موسی کاظم علیه السلام منفجر کنند، اما اقدامِ فوری نیروهای امنیتی، این توطئه را خنثی کرد.

الحسینی تاکید کرد: کمیته امنیتی دیالی، با هماهنگی سایر تشکیلات امنیتی، عزم خود را جزم کرده است تا به هرگونه فعالیت تروریستی گروه های تندرو در این شهر را نابود کند و هرگونه گروهک خفته را که منشأ تهدید جدی برای امنیت استان باشد، از بین ببرد.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
زائران بی شمار کاظمین، در آستانه شهادت امام کاظم