سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشاور فانی خبر داد: موافقت رهبر انقلاب با خدمت سربازی طلاب در آموزش و پرورش


مشاور فانی خبر داد: موافقت رهبر انقلاب با خدمت سربازی طلاب در آموزش و پرورشفارس/ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت:‌ با موافقت رهبر معظم انقلاب، طلاب علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند دوره خدمت سربازی را در آموزش و پرورش بگذرانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های کاری سال جدید اظهار داشت: دو برنامه را در سال جاری در اولویت و دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: اولین اقدام، استفاده از فرصت خدمت نظام وظیفه طلاب علاقه‌مند و واجد شرایط است که برای اولین بار در با موافقت رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است تا طلاب علاقه‌مند که می‌خواهند دوره خدمت سربازی خود را در آموزش و پرورش طی کنند، به این وزارتخانه بیایند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ملکی افزود: برنامه دوم، استفاده از ظرفیت درونی آموزش و پرورش است یعنی تعداد زیادی از روحانیون را داریم که شاغل رسمی در آموزش و پرورش هستند و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رهبر معظم انقلاب در دیدار هفته معلم سال گذشته با فرهنگیان تأکید کردند، نیاز است به عنوان قانون اساسی و نقشه راه آموزش و پرورش تعیین شود.

وی خاطر نشان کرد: بررسی کردیم به دلیل اینکه رویکرد سند، رویکرد تربیت اسلامی است، می‌توانیم از ظرفیت روحانیون شاغل برای تبیین و تبلیغ بُعد تربیت اسلامی سند تحول استفاده کنیم؛‌ در نتیجه برنامه این است تا متناسب با ظرفیت و امکانات، برای روحانیون شاغل دوره‌های آموزشی برگزار کنیم و به عنوان مدرس برای تبیین سند، آنها را برای آموزش و پرورش استان‌ها در نظر بگیریم.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
چرا رهبر انقلاب با انجام مذاکرات هسته ای موافقت کردند ؟