فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بهنام صفوی خواننده پاپ به کما رفت


مدیر برنامه های بهنام صفوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تایید این خبر افزود: این خواننده پاپ کشور همزمان با دومین روز از دوره شیمی درمانی اش به دلیل عوارض ناشی از تداخل دارویی تشنج کرده و در بیمارستان بستری شد.
میلاد لطیفی خاطرنشان کرد: خواننده موسیقی پاپ حدود 5 ماه پیش یک عمل جراحی مغز را پشت سر گذاشت.
وی همچنین یادآور شد: این خواننده پاپ کشور پیش از این مراحل پرتو درمانی را پشت سر گذاشته بود و وارد مراحل شیمی درمانی شده بود. صفوی همچنین 17 مهر سال جاری کنسرتی در سالن همایش های برج میلاد برگزار کرد.
لطیفی، با اشاره به اینکه پاسخ قطعی درمورد وضعیت این خواننده پاپ پس از دریافت جواب آزمایش در ساعات آینده مشخص می شود، گفت: به طور حتم طی ساعات آینده اخبار و اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.
مدیر برنامه های بهنام صفوی اظهار داشت: به مانند گذشته از مردم شریف ایران درخواست دارم برای سلامتی این خواننده کشور دعا کنند تا او بتواند با ادامه مراحل تکمیلی درمان دوباره به آغوش خانواده و جامعه باز گردد.
فراهنگ**1355**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بهنام صفوی خواننده پاپ فیلم گلچین صفاسا