سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش Clash Royale: چگونه بدون خرج کردن پول بازی کنیم


آموزش Clash Royale: چگونه بدون خرج کردن پول بازی کنیمزومجی/ بسیاری از بازیکنان در مواجهه با محصولاتی مانند Clash Royale از Pay to Win (خرج کردن پول واقعی برای برنده شدن) بودن این بازی سخن می‌گویند اما در حقیقت نمی‌توان این حرف را کاملا صحیح دانست. در این مقاله قصد معرفی چند ترفند مهم را برای عدم خرج پول در این بازی داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

این روزها بیشتر بازی‌های به اصطلاح رایگان یا همان free-to-play به دلایل مختلف با اندکی پیشروی سَدِ راه پیشرفت بازیکنان شده و در نتیجه باعث تحمیل هزینه‌های اضافی می‌شوند. با این حال، برخی کمپانی‌ها مانند سوپرسل با متعادل کردن گیم‌پلی سعی می‌کنند تا الزاما بازیکنان را مجبور به خرید‌های درون برنامه‌ای نکنند. در بازی‌های این شرکت فنلاندی تنها با تلاش و البته وقت می‌توانید به مرور با گذراندن زندگی خود از پیشرفت آرام لذت ببرید، از دلایل محبوبیت این کمپانی نیز تِکیه بر همین اصل بنیادی یعنی مهیا کردن فرصت برای پیشرفت سریع با خرج پول در کنار عدم اجبار برای خریدهای درون برنامه‌ای است. همین سیاست سوپرسل است که طبق تازه‌ترین گزارش‌ها روزانه ۱۰۰ میلیون بازیکن وارد حساب‌های کاربری خود در بازی‌های سوپرسل می‌شوند.
اکنون با انتشار Clash Royale، سوپرسل بر همان سیاست قبلی خود تکیه زده است. اساسا هرچند به اعتقاد برخی بازی‌های سوپرسل نیز Pay to Win محسوب می‌شوند با این حال شما در واقع هیچ نیازی به خرج پول برای تبدیل شدن به شخصی قدرتمند در بازی ندارید. در حقیقت، در این بازی افرادی که هزینه‌ی کمتری می‌کنند حرفه‌ای تر از خرج‌کنندگان پول هستند. Pay to Win یا P2W لقبی است که منتقدان به برخی از بازی‌های F2P با خریدهای درون برنامه‌ای غیر منطقی داده‌اند. در این قبیل بازی‌ها، بازیکنان با خرید یک آیتم یا ویژگی خاص به راحتی قادر به شکست رقیبان خود هستند. منتقدان اعتقاد دارند که آیتم‌ها باید تنها بر گسترش تجربه کاربر بدون تاثیر بر روی گیم‌پلی بازی باشد.
البته این درست است که همیشه افرادی حرفه‌ای از کشور چین حضور دارند که صدها یا هزاران دلار پول را در بازی برای خریدن قدرتمندترین و کمیاب‌ترین کارت‌ها هزینه می‌کنند. اما در حقیقت ما در تلاش برای رقابت با این افراد نیستیم. ما فقط به دنبال گذراندن اوقاتی خوب در کنار رقابتی آنلاین و موارد این‌چنینی هستیم به همین دلیل در این مقاله قصد دارم ۳ نکته‌ی مهم و معقول را برای انجام بازی Clash Royale‌ بدون خرج پول واقعی معرفی کنیم.
ارزهای رایج بازی:
گُلد و جم یا همان طلا و الماس دو ارز رایج بازی Clash Royale هستند. طلا برای ارتقای نیروها و برای خرید کارت‌های ویژه که به صورت روزانه قرار داده می‌شود، قابل استفاده است. الماس‌ها نیز برای باز کردن سریعتر صندوق‌ها، خرید صندوق‌های جدید و همچنین مهمترین قابلیت آن برای خرید طلای بیشتر است.
سه ترفند زیر مهمترین نکاتی هستند که می‌توانید برای عدم استفاده از پول معرفی کرد:
طلای خود را ذخیره کنید.
تنها الماس‌ها را برای خرید طلای بیشتر استفاده کنید.
به کِلَن بپیوندید.
حال به شرح هر یک از این نکات می‌پردازیم:
در ابتدای بازی بدون شک برای ارتقای هرچه سریعتر کارت‌ها وسوسه خواهید شد اما در اولین قدم باید از انجام این کار خودداری کنید و طلاهای بازی را بی جهت خرج نکنید. اولین نکته، ارتقاء کارت‌هایی است که مطمئن هستید که از آنها در طولانی مدت استفاده خواهید کرد. هر روز، یک کارت با طبقه‌بندی Epic (رنگ بنفش)‌ با قیمت ۲۰۰۰ طلا، یک کارت Rare (نارنجی) با قیمت ۴۰ طلا و یک کارت Common باهزینه ۳ طلا برای خرید به صورت تصادفی گذاشته می‌شود. بیاد داشته باشید که هر ۲۴ ساعت به‌ کارت‌های فروشگاه مراجعه کنید زیرا مهمترین کارت‌های بازی با قیمت ۲ هزار طلا به صورت روزانه در این فروشگاه فروخته می‌شوند. بنابراین تنها با مدتی کوتاه انتظار، می‌توانید کارت مورد نظر را خریداری کنید.
به من اعتماد کنید، در صورتی که طلا و الماس را بی جهت هزینه نکنید با اندکی صبر می‌توانید کارت پرینس یا ایکس‌بو یا حتی پکا (Epic) را خریداری کنید. با هر خرید کارت قیمت خرید آن افزایش پیدا می‌کند. نکته‌ی دیگر وجود روزهای ویژه است که در این حال از هر دسته‌ی Rare ،Epic و Common دو عدد کارت قرار می‌گیرد.

۲. با الماس‌های خود فقط طلا خریداری کنید

باید جلوی وسوسه‌ی خود را برای باز کردن هرچه سریعتر صندوق بگیرید. بگذارید تا هر صندوق زمان مورد نیاز را برای آماده شدن سپری کند. این کار به افزایش صبر و شکیبایی شما نیز کمک خواهد کرد. چیزی که من پیشنهاد می‌کنم خرج الماس‌ها برای دریافت طلای بیشتر است. به ازای هر ۶۰ الماس قادر به دریافت ۱۰۰۰ طلا هستید. این بدان معنی است که با هزینه هر ۱۲۰ الماس می‌توانید یک کارت با طبقه‌بندی Epic‌ را آزاد کنید و ارتقاء دهید.

۳. به کِلن بپیوندید

همانطور در مقاله ۱۰ نکته‌ی آموزشی بازی Clash Royale گفتم، یکی از اولویت‌ها باید پیوستن به کلن باشد. هر بازیکن زمانی که به سطح ۳ رسید می‌تواند با پیوستن به یک کلن جایزه انبوهی از الماس‌ها را به عنوان اچیومنت دریافت کند. علاوه بر این می‌توانید به ازای هر ۸ ساعت یکی از کارت‌های Rare‌ و Common‌ را از هم گروهی‌ها درخواست کنید. همچنین به ازای اهدای هر کارت Common به هم گروهی‌های خود ۵ طلا و به ازای هر کارت Rare پنجاه طلا را در کنار XP تجربه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این بازیکنان در بازی Clash Royale اجازه انجام رقابت‌های دوستانه را با هرکدام از هم کلنی‌ها می دهد.
افرادی که پول خرج نمی‌کنند بازیکنان بهتری هستند

انجام بازی Clash Royale بدون صرف هزینه یعنی زمان بیشتری را برای افزایش سطح و پیدا کردن کارت‌های مورد نیاز خود جهت ارتقاء صرف کرده‌اید. این بدان معنی است که شما زمان بیشتری را با دسته‌ی کارت مورد علاقه خود گذرانده‌ و درنتیجه بهتر از استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلف برای مقابله با کارت‌های حریف خبر دارید. اساساً نیازی نیست که هر کارت Epic را داشته باشید زیرا دسته‌ی کارت شما تنها جای ۸ کارت را در خود دارد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از ترکیب‌های مناسب، بر قدرتمندترین کارت‌های دشمن غلبه کنند.

به یاد داشته باشید صرف پول لزوما شما را به یک بازیکن خوب تبدیل نخواهد کرد. با این حال، عدم هزینه دلار باعث می‌شود تا با پیشرفت تدریجی در بازی بتوانید در بسیاری از سناریو‌های مختلف خلاقانه و منطقی فکر کنید. بازیکنان حرفه‌ای در کوتاه مدت بدون هزینه‌ی هرگونه پولی پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازیکنان کلش رویال را دارند. بنابراین صبور باشید و الماس و طلای خود را هزینه‌ نکنید. در ضمن صندوق‌ها نیز در کوتاه مدت براساس سطح آرنا و تروفی کارت‌های بسیاری را آزاد می‌کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومجی


ویدیو مرتبط :
ساخت بازی Clash Royale بر اساس شخصیت های Clash of Clans