فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلم ارتباط با طبیعت را به خوبی می آموزد


ویولت اوکرونکوف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره اهمیت برگزاری جشنواره ای با موضوع محیط زیست، اظهار داشت: قطعا جشنواره فیلم سبز می تواند در مقابله با آلودگی محیط زیست کمک کند و در طول برگزاری به کارکرد اصلی خود نزدیک خواهد شد.
این فیلمساز آفریقایی در توضیح کارکردهای جشنواره سبز، گفت: کارکرد اصلی این جشنواره اشاره به اهمیت محیط زیست است که این موضوع نه فقط در ایران که در همه دنیا اثر می گذارد. اما باید منتظر بود تا این تغییرات با مرور زمان اتفاق بیفتد و مردم دنیا متوجه آن شوند. جشنواره فیلم سبز برای همه دنیا اثرات خوبی دارد و خیلی از مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
اوکارنکوف که متولد نیجریه است و در آلمان زندگی می کند، ادامه داد: در آلمان از طریق کار کردن در حوزه سینما برای محیط زیست فعالیت می کنم و با تجربه ای که از این دو کشور کسب کرده ام، اطمینان دارم این فیلم ها روی مردم اثر می گذارند.
وی گفت: مثلا وقتی فیلمی درباره کیسه های نایلونی و ضرری که به طبیعت وارد می کند، ساخته می شود، قطعا مردم با دیدن این فیلم تاثیر می گیرند و سعی می کنند کمتر از کیسه های نایلونی استفاده کنند که به محیط زیست خود آسیب نرسانند.
این فیلمساز با اشاره به روش‌ های محافظت از محیط زیست در کشورهای اروپایی، توضیح داد: مردم آلمان متوجه اهمیت محیط زیست شده اند، تا جایی که در سال های اخیر ماشین های دودزا را کنار گذاشته و ماشین هایی سوار می شوند که با انرژی برق حرکت می کند.
فیلمساز نیجریه ای درباره انواع آلودگی های زیست محیطی توضیح داد: همه آلودگی ها آسیب زا هستند و تفاوتی بین آنها وجود ندارد. تاثیر آلودگی های شهری در محیط زیست به اندازه آلودگی های دریا، جنگل و هوا ست و به هر شکلی که باشد به چرخه طبیعت آسیب می زند.
فراهنگ**9246**1293**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارتباط ریاضی و طبیعت