ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شعار علیه لک و تشویق صادقی و قاضی/ فرار یک پرسپولیسی از دست طالب‌لو!+ تصاویر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم از ساعت 18 آغاز خواهد شد و قبل از شروع مسابقه هواداران تیم استقلال وقتی حامد لک را درون زمین دیدند به شدت علیه دروازه‌بان تیم صبا شعار دادند. 

حامد لک که دستکش‌های قرمز رنگ به دست داشت با واکنش تماشاگران تیم استقلال مواجه شد.

بازیکنان تیم استقلال به محض ورود رحمتی و طالب‌لو به زمین آنها را مورد تشویق قرار دادند که دروازه‌بانان تیم استقلال به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

* بهزاد غلامپور مربی گلزن‌های تیم صبای قم به هنگام ورود به زمین به سمت تماشاگران اندک تیم صبای قم رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* حامد لک و میلاد فراهانی هر دو دروازه‌بان تیم صبای قم در میانه زمین با یکدیگر برخورد گرمی داشتند که بهزاد غلامپور نیز این نظرات را در میانه زمین همراهی می‌کرد.

* سامان آقازمانی بازیکن سابق تیم فوتبال راه‌آهن برخورد گرمی با وحید طالب‌لو داشت و جالب اینجاست که شوخی این دو نفر باعث شد تا کار به جایی بکشد که آقازمانی از دست دروازه‌بان تیم استقلال فرار کرد تا آسیب نبیند!

* تماشاگران تیم استقلال امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند که وی به سمت آنها رفت و برای تماشاگران استقلال دست تکان داد.

* محمد قاضی مهاجم سابق تیم استقلال نیز قبل از شروع مسابقه با تشویق طرفداران استقلال مواجه شد و او هم به سمت تماشاگران رفت و برایشان دست تکان داد.

* بازیکنان تیم استقلال ساعت 17 و 15 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند که مورد تشویق طرفداران قرار گرفتند.

انتهای پیام/ا

 


ویدیو مرتبط :
فریاد های علی دایی و شعار علیه سیاسی توسط پرسپولیسی ها