فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلم دختر به نجفی تقدیم شد


به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا از برج میلاد، عوامل و سازندگان فیلم دختر، اکران این اثر در کاخ رسانه ای جشنواره فجر را به یدالله نجفی صدابردار شهیر و تازه درگذشته سینمای ایران اهدا کردند.
گوینده سالن اصلی میلاد پیش از آغاز اکران فیلم از حاضران خواست تا برای شادی روح نجفی صلوات و فاتحه ای نثار کنند و سپس نام او با تشویق های مکرر مردم همراه شد.
«دختر» جدیدترین ساخته رضا میرکریمی جزو فیلم های دقیقه نودی بود که به جشنواره رسید و در بخش مسابقه سینمای ایران جای گرفت.
دختر نام هشتمین فیلم بلند سینمایی سید رضا میرکریمی پس از فیلم هایی چون امروز، یه حبه قند، به همین سادگی، خیلی دور خیلی نزدیک و... در مقام کارگردان است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.
در این فیلم فرهاد اصلانی و مریلا زارعی بازی دارند و برای اولین بار ماهور الوند دختر کارگردان مطرح سینما سیروس الوند به ایفای نقش می پردازد.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد.
فراهنگ**3079**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تقدیم به تمام دختر ها(اگه نظر ندی دختر خوبی نیستی)