سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازدید معاون هماهنگ کننده نهاجا از پایگاه شکاری شهید یاسینی/ افتتاح 3 طرح خدماتی و رفاهی پایگاه ششم شکاری


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و هیات همراه در بدو ورود به پایگاه ششم شکاری بوشهر (شهید یاسینی) با حضور بر مزار  شهدای گمنام این  پایگاه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 وی با حضور در قسمت های مختلف یگان، توان رزمی و عملیاتی پایگاه شهید یاسینی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر نصیرزاده همچنین ضمن  حضور در قرارگاه سربازی و گفت و گوی چهره به چهره با سربازان این قرارگاه، باشگاه آموزش رایانه را که برای  سربازان پایگاه راه اندازی شده است افتتاح کرد.

گفتی است معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه شهید یاسینی ساختمان VIP بیمارستان را نیز افتتاح و ضمن بازدید از برخی بخش های بیمارستان، از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین زورخانه پوریای ولی پایگاه شهید یاسینی بوشهر را افتتاح و به تعدادی از ورزشکاران هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پایگاه شکاری نهاجا