حمایت فریدون آسرایی از برنامه «شب‌کوک»


حمایت فریدون آسرایی از برنامه «شب‌کوک»باشگاه خبرنگاران/ داور برنامه «شب‌کوک» در خصوص برنامه و تغییرات آن سخن گفت.
فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان که به عنوان داور در «شب‌کوک» حضور دارد، در خصوص این برنامه گفت: «شب‌کوک» برنامه‌ای جدید و تازه است که برای اولین بار در کشور ما به موسیقی می‌پردازد. این یک برنامه جهانی است که پیش از این در همه جای دنیا وجود داشته است. در ایران هم، از شبکه نسیم پخش می‌شود و به نظر من اقدام خوبی است. برای کسانی که می‌خواهند فعالیت هنری داشته باشند؛ ولی امکانات آن را در اختیار ندارند.

وی افزود: یکسری از افراد هستند که از این طریق (تلویزیون) دیده می‌شوند، به طور مثال بعد از برنامه ما، کسانی که به عنوان تماشاگر در آنجا حضور دارند با شرکت‌کنندگان عکس یادگاری می‌گیرند و این نشان‌دهنده‌ استقبال مردم است. این باعث می‌شود که حس کنند دارای اهمیت هستند و روزنه امیدی در زندگی آن‌ها به وجود آید.

آسرایی ادامه داد: خیلی از شرکت‌کنندگان از شهرستان و با هزاران امید می‌آیند تا بتوانند وارد عرصه خوانندگی شوند و ما حتی اگر بعضی از آنان صدای خوبی نداشته باشند، این شوق را از آن‌ها نمی‌گیریم و سعی می‌کنیم، آنها را به سمت هنر سوق دهیم تا به سمت کارهای مخرب کشیده نشوند؛ یعنی به گونه‌ای هنر بازدارنده باشد.

وی در خصوص برنامه اظهار داشت: بالاخره کم و کاستی‌هایی وجود دارد. البته من پیشنهادی دادم که برنامه در قسمت فینال در سالن برج میلاد برگزار و از مردم دعوت شود که حالت نهایی این برنامه جذاب‌تر به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: بخش اول برنامه ما خیلی محدود بود، ولی در سری دوم که ضبط آن تمام شده است سعی کرده‌ایم که بهتر شده باشد. برای ایام دهه فجر هم از یکسری خواننده که در این زمینه فعالیت داشته‌اند، دعوت به عمل آمده است که در برنامه حضور داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اجرای زنده فریدون آسرایی در برنامه ویتامین 3 -