ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بواتنگ بار دیگر پیراهن روسونری را بر تن می‌کند


به گزارش خبرگزاری فارس، کوین پرنس بواتنگ دو سال قبل بعد از از ترک روسونری و پیوستنش به تیم شالکه هرگز نتوانست عنصری موثر در ترکیب این باشگاه آلمانی باشد تا سرانجام با ادامه‌ی روند رو به افتش و نیز به مشکل خوردن با کادر فنی تیم آلمانی از سوی آنها به عنوان بازیکنی مازاد اعلام گردید که در نهایت او به دنبال باشگاهی جدید بود.

بواتنگ پیش از این می‌خواست با یک تیم برزیلی قرارداد ببندد ولی در معاینات پزشکی این باشگاه رد شد.

او بار دیگر برای پیوستن به تیمی دیگر اقدام کرد این‌بار به تیم الاتحاد عربستان بود که با آنها به توافقات لازم رسید اما بار دیگر در معاینات پزشکی رد شد که در نهایت به باشگاه قبلی خود، میلان پناه برد و در تمرینات این تیم حاضر شد تا در نهایت رضایت میهایلووچ را کسب کرد.

به گزارش نشریه تورینی توتو اسپورت، سینیشا میهایلوویچ سرمربی صربستانی میلان بعد از مشاهده‌ عملکرد بواتنگ در طول تمرینات هفته‌های اخیر پاسخ مثبت خود را به گالیانی مدیر عامل آث‌میلان مبنی بر عقد قرارداد با او اعلام کرده و بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که این هافبک غنایی اولین خرید میلان در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

البته در پایان گزارش آمده که میلان باید مذاکراتی با سران شالکه داشته باشد چرا که پرنس تا ژوئن 2016 با آنها قرارداد دارد و حتی ممکن است سران باشگاه آلمانی مبلغی را جهت فسخ قراداد با او دریافت کنند.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
رونالدو و به تن کردن پیراهن زمستانی خود