ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کسی که از فوتبال سردر نمی آورد می گوید استقلال شانسی صدر جدول مانده


کسی که از فوتبال سردر نمی آورد می گوید استقلال شانسی صدر جدول ماندهجام نیوز/ پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «آنهایی که معتقدند استقلال با شانس صدرنشین لیگ برتر است چیزی از فوتبال سردرنمی آورند.»
سعید لطفی درباره بازی اخیر استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت: «بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم که البته استقلال خیلی با درایت تر ظاهر شد و در نهایت توانست در هفته ای که استقلال خوزستان هم به پیروزی دست پیدا کرده بود به برتری مقابل حریفش دست پیدا کند و صدر جدول را از رقیبش پس بگیرد.»
وی افزود: «راه آهن هم در این دیدار خوب ظاهر شد و نشان داد که شوک مناسبی از ورود سرمربی جدیدش به این تیم وارد شده ولی این تیم در نهایی کردن اهداف تاکتیکی اش ایراد داشت و در نهایت نتوانست به خواسته اش که کسب امتیاز از بازی با استقلال بود دست پیدا کند.»
مدافع اسبق استقلال گفت: «از اتفاقات خوب این دیدار که البته تا حدی هم اجباری بود حضور تعداد قابل ملاحظه ای جوان در ترکیب این تیم بود که استقلال را تا اندازه ای هم ناهماهنگ در بحث تاکتیکی جلوه می داد ولی این نفرات جوان با دوندگی بالا و انگیزه ای که داشتند به خوبی از پس این بازی مهم برآمدند و باید به همه آنها تبریک گفت که تجربه موفقی را مقابل یک تیم با انگیزه پشت سر گذاشتند.»
لطفی که شنیده بود برخی کارشناسان برد اخیر استقلال و نتایجی که در این فصل کسب کرده را اتفاقی و شانسی تلقی می کنند در این باره تأکید کرد: «چه کسی می تواند قبول کند که یک تیم در طول 22 بازی همواره باشانس در صدر جدول باشد. شانس مربوط به یک بازی است، مربوط به دو بازی است یا سه، چهار بازی، نه اینکه استقلال هفته های متمادی در صدر جدول جای داشته و به روند یکنواخت خود ادامه داده است. کسی که از فوتبال سردر نمی آورد اینگونه اظهار نظر می کند.»
وی خاطرنشان کرد: «استقلال جزو تیم های کم نوسان لیگ بوده که البته در برخی بازی ها عملکرد خوبی هم نداشته است. نمونه اش دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز بود. حتی استقلال مقابل نفت تهران که در دور برگشت به این تیم باخت هم تیم بدی نبود. در مجموع معتقدم استقلال با شایستگی کامل درصدر جدول است و امیدوارم این روند تا قهرمانی این تیم ادامه داشته باشد.»
پیشکسوت استقلال درباره دیدار این هفته این تیم مقابل پدیده بیان کرد: «پدیده جزو تیم های سرسخت لیگ برتر است. قطعا کادر فنی استقلال این تیم را به خوبی آنالیز کرده و می دانند که این تیم در تهران به دنبال کسب حداقل امتیاز است. امیدوارم بازی بعدی استقلال با برد به پایان برسد تا بازیکنان تیم با روحیه بالا به تعطیلات بروند.»

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
حمله به صدر جدول رانندگان حرفه ای با این حرکت . . .