علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



وزش باد وکاهش دما در عتبات/ کربلا و نجف از فردا بارانی می‌شوند


کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:‌ روز سه‌شنبه دهم آذر هوای جنوب عراق و شهرهای مقدس نجف و کربلا با وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک و از اواخر وقت گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه اعلام کرد وضعیت هوای این مناطق روز چهارشنبه این هفته با بارش پراکنده و گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

به گفته وی در شهرهای زیارتی جنوب عراق دمای هوا تا حدود ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می یابد و زائران هوای نسبتا سرد همراه با وزش باد را تجربه خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار مهر بیشینه و کمینه دما در کربلا طی روز آینده ۲۲ تا ۱۵ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه ۱۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد، روز پنجشنبه ۲۰ تا ۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه بین ۸ تا ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
پرندگان در باد و وزش باد امروز در ایردموسی