فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



قزوین در سالروز رحلت پیامبر (ص) و امام حسن (ع) غرق ماتم است


به گزارش ایرنا، مردم مومن شهر قزوین در قالب هیات ها و دسته های عزاداری از جای جای این شهر وارد خیابان شهدا شده اند و از آنجا در حالی که بر سر و سینه می زنند، برای عزاداری به سمت آستانه مبارک امام زاده حسین فرزند بلافصل امام رضا(ع) حرکت کردند.
سیل عظیم جمعیت عزادار شهر قزوین از سبزه میدان تا آستانه مبارک امام زاده حسین (ع) تابوت نمادین امام حسن مجتبی (ع) و پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را بر دوش گرفته و مراسم تشییع را به جای آوردند.
همچنین با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، ستاد برگزاری مراسم 28 صفر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین در چهار بقعه متبرکه امامزاده حسین، امامزاده علی، امامزاده اسماعیل و حلیمه خاتون زیارت حضرت رسول (ص) برگزار شد.
در این آیین ها، سخنرانان پیرامون آموزه های و سیره پیامبر اعظم، فضایل اخلاقی و شخصیت ایشان و همچنین امام حسن (ع) سخنرانی کردند و مداحان اهل بیت با قرائت دعای وارده سالروز رحلت حضرت رسول و مرثیه سرایی و عشق و ارادت خالصانه خود را به مقام شامخ نبوی و ولایت و امامت اعلام کردند.
همچنین گزارش های رسیده از شهرستان های بویین زهرا، آوج، تاکستان، البرز و آبیک نیز حاکی از آن است که مردم این شهرها در قالب هیات های عزاداری به سوگواری پرداختند.
7389/ 3013

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)