سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش چهار درصدی تصادفات نوروزی/ افزایش هفت درصدی توقیف خودروهای متخلفان


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری اظهار داشت: برابر آخرین آمارها 389 تن در 294 فقره تصادف فوتی جاده ای نوروزی سرصحنه کشته شدند.
وی افزود: 147 راننده مقصر، عامل مرگ و میر این تعداد افراد در نوروز بوده اند.
رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با همکاری خوب رانندگان قانونمند، تصادفات در نوروز امسال چهار درصد کاهش داشته است.
مهری با بیان اینکه 44 درصد تصادفات فوتی و جرحی نوروز به دلیل 'واژگونی' بوده است، افزود: آمارها نشان می دهد ترددها در نوروز امسال 10 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه برابر اعلام قبلی، پلیس در نوروز امسال با تخلفات حادثه ساز بدون اغماض برخورد کرده است، خاطرنشان کرد: توقیف خودرو متخلفان در نورزو امسال هفت درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه طرح نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد، از مسافرانی که هنوز به مبادی اولیه باز نگشته اند خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی تردد کنند.
اجتمام**7268 ** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کاهش 20 درصدی واردات و 14 درصدی صادرات